خبر فوری

اعزام 500 بسیجی منطقه هشتبندی به مشهد تا پایان تابستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ستوان یکم عبدالرضا زارعی پور با اشاره به آغاز اعزام کاروان های زیارتی به مشهد مقدس افزود : بسیجیان اعزامی به این سفر زیارتی از همه خدمات شامل خوراک ، اسکان و بیمه از لحظه حرکت تا زمان بازگشت برخوردار خواهند بود .
وی زیارت حرم رضوی ، خواجه ربیع ، خواجه اباصلت و خواجه مراد ، دیدار با جانبازان قطع نخاع در آسایشگاه جانبازان شهر مشهد و بازدید از مناطق تفریحی از جمله برنامه های این اردوی زیارتی سیاحتی در مشهد مقدس برشمرد.
فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) هشتبندی گفت: نخستین کاروان 180 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج امام رضا(ع) ، بسیج دانش آموزی شهید علی مسلمی و حضرت صدیقه کبری (س) هشتبندی در نخستین کاروان بسیجیان پنجشنبه گذشته به وسیله 4 دستگاه اتوبوس به این سفر زیارتی اعزام شدند.
عبدالرضا زارعی پور افزود: از 180 زائر این سفر زیارتی 90 نفر از بسیجی اعزام شده از بسیج محلات حوزه خواهران ، 45 نفر از حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و 45 نفر نیز از بسیج محلات حوزه برادران بودند.
وی گفت: ثبت نام برای اعزام به این سفر زیارتی با مدت های 6 روزه و 12 روزه به مقصد مشهد مقدس و قم تا پایان مرداد دارد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) هشتبندی افزود: بسیجیان می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج منطقه و یا تماس با شماره تلفن 07642395948 نام نویسی کنند.
ستوان یکم پاسدار عبدالرضا زارعی پور ؛ هزینه اعزام هر نفر به اردوی 6 روزه به مشهد مقدس را 185 هزار تومان و اردوی 12 روزه را 255 هزار تومان اعلام کرد.
منطقه هشتبندی با جمعیت بیش از 50 هزار نفر در 60 کیلومتری شهرستان میناب در شرق هرمزگان واقع است.

اعزام 500 بسیجی منطقه هشتبندی مینابی به مشهد مقدس تا پایان تابستان

اعزام 500 بسیجی منطقه هشتبندی مینابی به مشهد مقدس تا پایان تابستان

اعزام 500 بسیجی منطقه هشتبندی مینابی به مشهد مقدس تا پایان تابستان

اعزام 500 بسیجی منطقه هشتبندی مینابی به مشهد مقدس تا پایان تابستان
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید