خبر فوری

آماده سازي 150 هكتار زمين براي عرضه در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،غلامحسین شیری افزود: برای برون رفت از این فضا چاره كار آماده سازی زمین و عرضه به متقاضیان است.
وی گفت: از این رو استارت آماده سازی 150 هكتار زمین آغاز شده است كه انتظار داریم با اتمام آن حباب قیمت ها شكسته شده و زمین و مسكن با قیمت پائین تری به مردم عرضه شود.
مدیركل راه و شهرسازی همچنین از ساخت 10 هزار واحد مسكن مهر تا پایان امسال خبر داد و افزود: 2 هزار واحد دیگر نیز به دلیل پاره ای از مشكلات اتمام آن تا سال آینده به طول خواهد انجامید.
وی با بیان اینكه در حوزه راهداری تلاش خواهیم كرد تا مشكلات را به كمترین حد ممكن برسانیم گفت: در این بخش با مشكلاتی از جمله كمبود علائم، افتادگی شانه ها و لكه گیری محورها مواجه هستیم كه اگر مرتفع نشوند باعث افزایش حادثه می شود.
رئیس شورای حمل و نقل هرمزگان در این زمینه گفت: برای كاهش حادثه 500 كیلومتر از محورهای استان هرمزگان روكش مجدد انجام و 28 نقطه حادثه خیز نیز مرتفع خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید