خبر فوری

دستگیری 12 قاچاقچی کالا و ارز در هرمزگان

هرمزبان:رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان طی چهار روز گذشته 12 قاچاقچی در این بخش دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ حسین اصلحی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح در راستای مقابله با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و بندرخمیر اجرا شد که با انجام آن 11 هزارو 863 قلم انواع کالای قاچاق کشف شد.


وی افزود: کالاهای کشف شده شامل البسه، آبمیوه، نوشابه، انواع لوازم جانبی تلفن همراه،لاستیک خودرو و 600 کیلوگرم برنج خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی است.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در همین رابطه 9 دستگاه خودرو فعال در امر قاچاق کالا توقیف و 12 متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


رییس پلیس آگاهی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب شهروندان با نیروی انتظامی، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: ایرنا(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید