خبر فوری

برگزاری آیین بزرگداشت شهید چمران و نکوداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور «دکتر احسان کامرانی» در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان هرمزگان در گفتگویی خبری اظهار کرد: این آیین در راستای عمل به تاکیدات دین مبین اسلام در جهت تکریم اصحاب علم و دانش و معرفی الگو به نسل جوان به همت رسانه تخصصی دین، فرهنگ و اندیشه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آیین ساعت 10 فردا دوشنبه 31 خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید برگزار می شود، افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه امام سجاد(علیه السلام)، روسا، اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه ها، مدیران و اساتید حوزه های علمیه، مدیران فرهنگی و اعضای بسیج اساتید در این آیین حضور خواهند داشت.

پهلوانی، تبیین فداکاری ها و رشادت های سردار شهید دکتر مصطفی چمران در دفاع از نظام و اسلام و تجلیل از مقام علمی و اخلاقی پروفسور دکتر احسان کامرانی را محور این آیین برشمرد و گفت: این آیین حرکتی در جهت اجرایی شدن طرح های فرهنگی ماندگار است.

پروفسور دکتر احسان کامرانی متولد 1347 بندرعباس دارای لیسانس محیط زیست و شیلات از دانشگاه تهران، فوق لیسانس پویاشناسی جمعیت آبزیان از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای تولید و بهره برداری از دانشگاه تربیت مدرس و دارای سوابقی ازجمله هشت سال معاون پژوهش و فناوری دانشگاه هرمزگان و ریاست منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که به تازگی به رتبه استاد تمام ارتقاء پیدا کرده است.

پایان پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید