خبر فوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در متن حکم وزیر کشور خطاب به علی رئوفی آمده است:بنا به پیشنهاد استاندار هرمزگان و با توجه به تایید معاونان توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمام ، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعداد ها و توانمندی نیروهای لایق ، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین مقام معظم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای « مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
بر اساس مصوبات شورای عالی اداری کشور و طبق ماده 29 قانون مدیریت کشوری و سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر چابک سازی و منطقی سازی ساختار دولت و نقشه راه اصلاح نظام اداری در بازبینی ساختار تشکیلات تفصیلی، استانداری های سراسر کشور حداکثر می توانند سه معاون داشته باشند مگر استانداری هایی که طبق تصمیم شورای عالی امنیت کشور دارای معاونت امنیتی انتظامی جداگانه و یا معاونت امور زائرین هستند، چهار معاونت خواهند داشت.
بر همین اساس معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان به معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع تغییر نام یافته و ساختار تشکیلات جدید ابلاغ گردید و با پیشنهاد استاندار هرمزگان، علی رئوفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع از سوی وزیر کشور منصوب شد.
همچنین استاندار هرمزگان با صدور حکمی رضا مدرس را به عنوان مشاور استاندار هرمزگان در امور سرمایه گذاری منصوب کرد ودر حکم خود آورده با استعانت از درگاه خداوند و نظر به تجارب مفید جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور استاندار در امور سرمایه گذاری منصوب می گردید.
امید است در پرتو عنایات الهی و با جدیت و پشتکار و در راستای منویات مقام عظمای ولایت ضمن برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفیت های موجود در استان، در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
انتهای پیام /

منبع: ایرنا / روابط عمومی استانداری هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید