خبر فوری

مجید زمردی :همه دستفروشان شب بازار بندرعباس ساماندهی شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مجید زمردی ظهر امروز در حاشیه بازدید از این بازار که در ساحل شهر بندرعباس و برای ساماندهی دستفروشان سطح این شهر ایجاد شده، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای خوب این بازار ساماندهی و شناسنامه‌دار شدن دستفروشان سطح شهر بود که هیچ اطلاعاتی تا پیش از این از آنها در اختیار نداشتیم.

وی افزود: بخش زیادی از دستفروشان در سطح خیابان بهادر و خیابان حافظ مستقر بودند که رفت و آمد در این خیابان را مختل و مشکلات زیادی از ناحیه افزایش شمار بالای تردد در این خیابان بوجود آورده بودند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس با بیان این که هم اکنون اجازه استقرار شبانه دستفروشان در محدوده خیابان حافظ را نمی‌دهیم، عنوان کرد: دستفروشان خیابان حافظ ابتدا شناسایی و اطلاعات فردی آنها و نوع کارشان مشخص و ثبت شد و اکنون اجازه فعالیت در بازار شب بندرعباس را خواهند داشت.

زمردی بیان کرد: مجوز فعالیت در این بازار ماهانه خواهد بود و شهرداری به نحوه فعالیت دستفروشان نظارت خواهد داشت.

وی اجرای این طرح را در سایه تدابیر فرمانداری بندرعباس و تاکیدات شهردار بندرعباس دانست و گفت: وضعیت خیابان حافظ تا پیش از این در شان مردم بندرعباس نبود ولی در شرایط حاضر فعالیت دستفروشان ساماندهی شده و وضعیت تردد مردم به این شب بازار که در مجاورت اسکله شهید حقانی ایجاد شده، مناسب است و رضایت مردم را نیز به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید