خبر فوری

حجت‌الاسلام محمد بارانی:مردم هشتبندی استقبالی تاریخی از شهدای غواص خواهند داشت

هرمزبان:امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی با اشاره به مراسم خاکسپاری دو تن از شهدای غواص در این منطقه گفت: مردم استقبالی تاریخی از این دو شهید خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: عصر و زمان زندگی امام صادق (ع) یک فضای خاص بود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این که امام صادق (ع) محتوای دین را از تحریف و انحراف نجات داد و اجازه نداد عده‌ای که به نام عالم فقیه، قاری قرآن و محدث در جامعه پیدا شده بودند برای خویشاوندان، صاحبان قدرت و ثروت، محتوای دین را تغییر دهند.

بارانی با بیان این که امام با قوت مقابل آنان ایستاد، به برخی خدمات امام ششم به دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: تثبیت پایه‌ها و اصول مکتب تشیع در زمان امام باقر و امام صادق (ع) بنیان نهاده شد.

 امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به تشییع پیکر پاک شهید مسلمی طی سال گذشته و طی ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از تشییع و وداع و خاکسپاری دو شهید گمنام غواص همزمان با شهادت جانسوز امام ششم خبر داد و گفت: این آئین با حضور پرشور مردم بخش توکهور و شهر هشتبندی برگزار می‌شود.

بارانی همچنین به 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی شهید محمود صارمی به دست گروهک طالبان اشاره کرد و از خبرنگاری با عنوان حرفه‌ای با ارزش نام برد و افزود: اصحاب رسانه در هر کشور باید در جهت منافع ملی و خدمت به ملت تلاش کنند.
 
وی با ذکر این مطلب که افکار عمومی باید با اطلاع‌رسانی مناسب هدایت شوند، افزود: در این عرصه باید خبرنگار مسئولانه و دلسوزانه گام بردارد.

این مسئول افزود: در کنار بیان مشکلات و کاستی‌ها چه در عرصه بین‌المللی و چه در عرصه داخلی و منطقه‌ای خبرنگار باید با صداقت و در جهت حفظ منافع نظام سعی و کوشش کند.
 
امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی با بیان این که هنوز هیچ عجله‌ای برای رد یا تصویب متن توافق هسته‌ای وجود ندارد، گفت: توافق باید تضمین کننده امنیت ملی ایران باشد.

وی همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راستا اظهار داشت: بررسی و کارشناسی در این راستا باید دقیق و توسط دستگاه مسئول صورت گیرد.

بارانی افزود: کسی حق ندارد مذاکرات را به نام حزب و گروه خاصی مصادره کند چرا که در زمینه پیروزی یا شکست همه نگران نظام و انقلاب هستند./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید