خبر فوری

مسلمان شدن یک زن کامرونی در قشم/ بانوی مسیحی در قشم مسلمان شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،فاطمه کیسو شامگاه چهارشنبه پس از جاری شدن خطبه عقدش، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 15 اردیبهشت امسال با هدف تماشای ظرفیت های گردشگری قشم به این جزیره سفر کردم و با جوان 28 ساله ای ایرانی آشنا و در نهایت این آشنایی منجر به ازدواجمان شد.
وی با بیان اینکه در دانشگاه های دبی تدریس می کند، افزود: سفر به جزیره زیبای قشم، آشنایی با کسی که اینک همسرم است و تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع، برای من به یک خاطره چند وجهی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: پیش از این مسیحی بودم و اطلاعات خوبی نسبت به یگانگی خدا داشتم و امروز با قبول دین اسلام و مذهب تشیع، حال و هوای تازه ای را به عنوان یک تازه مسلمان احساس می کنم.
کیسو در خصوص زندگی آینده اش در ایران، بیان کرد: شنبه هفته آینده راهی کامرون می شوم و پس از یک هفته برای تدریس به دبی باز می گردم و تا آماده شدن مراحل قانونی اقامت دائمی در ایران، باید این سفرها ادامه یابد.
علی خزایی همسر این زن تازه مسلمان که از جوانان خطه مازندران است، نیز به خبرنگاران گفت: 29 اسفند سال 1394 با هدف فعالیت در حوزه ساختمانی وارد جزیره قشم شدم و در آن زمان تصور نمی کردم که در مدت کوتاهی چنین اتفاق بزرگ و مبارکی در زندگی شخصی من رقم بخورد.
وی ادامه داد: از اینکه آشنایی ام با کیسو باعث تشرف وی به دین اسلام و مذهب تشیع شد بسیار خرسندم و خوشحالی دیگر من انتخاب نام مبارک حضرت فاطمه(س) برای همسرم است.
خزایی در ارتباط با آشنا نبودن همسرش با زبان فارسی، بیان کرد: کیسو به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی تسلط دارد و این نشان می دهد که توانایی یادگیری زبان فارسی را هم دارد؛ البته خود من هم در حد نیاز با زبان انگلیسی آشنا هستم.
انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید