خبر فوری

ذخیره کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: نظارت بر قیمت کالاها برای ماه رمضان باید به طور منظم در هرمزگان صورت گیرد و طرح نظارتی در این ایام باید به خوبی اجرایی شود، نیاز است نظارت بر قیمت ها تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد.

استاندار هرمزگان از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت برای تامین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان در بندرعباس خبر داد و افزود: این نمایشگاه که از ۱۲ خرداد به مدت ۱۰ روز در بندرعباس برپا می شود موجب رونق و تنظیم بازار شده و مردم می توانند اقلام مورد نیاز خود را از طریق آن تامین کنند.

جادری با اشاره به ذخیره سازی کالاهای اساسی برای ایام ماه رمضان در هرمزگان، تصریح کرد: برای این ایام ۳۶۰ تن مرغ منجمد که با نرخ هر کیلو ۴۸۰۰ تومان عرضه می شود و ۴۳ تن گوشت قرمز که با قیمت های ۱۹۵۰۰ و ۲۰۵۰۰ تومان عرضه می شود و همچنین ۵۴۰ تن برنج و هزار و ۵۰ تن شکر در هرمزگان ذخیره سازی شده است.

استاندار هرمزگان در ادامه با قدردانی از اجرای مناسب طرح خرید تضمینی گندم در استان، گفت: میزان خرید و هماهنگی در خرید تضمینی گندم در هرمزگان در سال ۹۵ همانند دو سال اخیر به شکل مناسبی انجام شد و میزان خرید گندم رشد خوبی داشته است.

منبع:خبرگزاری مهر / استانداری هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید