خبر فوری

آیت الله نعیم آبادی:ایجاد مرکز درمان ناباروری در هرمزگان نیازمند توجه مسئولان استان

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت : ایجاد مرکز درمان ناباروری در هرمزگان با حمایت مسئولان میسر می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز افزود : مرکز درمان ناباروری رویان ، ایجاد یک واحد مرکز درمان ناباروری در هرمزگان را متعهد شده است که این امر نیازمند توجه مسئولان استان برای تامین بودجه این طرح است .

وی گفت : حرکت های علمی در جامعه نیازمند حضور در عرصه عمل هستند و ایجاد مراکزی برای پیوند میان علم و عمل از ضروریات پیشرفت علمی برای کشور است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مشکلات کم آبی در استان افزود : ایجاد طرح هایی برای استفاده از رطوبت دریا بعنوان دریای دوم در کنار احداث آب شیرین کن ها در هرمزگان زمینه ساز رفع مشکلات تامین آی آشامیدنی مردم هرمزگان است .

امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک به تمامی تلاش گران عرصه خبر بمناسبت روز خبرنگار گفت : خبرنگار زبان یک قوم و ملت است و عامل آگاهی رسانی به مردم خبرنگاران هستند .

آیت الله نعیم آبادی در ادامه خطبه های نماز جمعه امروز در خصوص ملی گرایی های ، قومیت گرای و نژاد پرستی برخی از حاکمان مستبد دنیا گفت : در جهان کمتر پدیده ای به اندازه پدیده ملی گرایی به جامعه آسیب رسانده است .
وی افزود : وجود تفکرات و اعتقادهای مختلف در جوامع بیانگر این است که دین و علم مختص یک منطقه نیست و جغرافیای محدودی ندارد .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید