خبر فوری

کارگران آلومینیوم هرمزگان خواستار رسیدگی استاندار به مشکلاتشان شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،کارکنان آلومینیوم هرمزگان روز دوشنبه در نامه ای به استاندار هرمزگان که نسخه ای از آن نیز برای ایرنا ارسال شد خواستار رسیگی استاندار به مشکلاتشان شدند .
در این نامه آمده است که کارگران خدوم و زحمتکش شرکت آلومینیوم « المهدی هرمزآل» انتظار دارد که استاندار محترم هرمزگان در پیگیری و تحقق حقوق کارگران این کارخانه که از ابتدایی ترین حقوق خود از جمله بیمه تکمیلی، کارانه مصوب هیئت مدیره، پاداش های عیدانه محروم هستند و هیچ تغییری در وضعیتشان صورت نگرفته است تلاش کند.
در این امه آمده است که چه بسیارند کارگرانی که به خاطر نداشتن بیمه تکمیلی و عدم تمکن مالی به منظور پرداخت هزینه های خدمات درمانی جان خود و خانواده هایشان به خطر افتاده است .
کارگران آلومینیوم هرمزگان از اسفند سال گذشته در اعتراض به اخراج، پرداخت نشدن حق بیمه تکمیلی کارکنان از سوی کارفرما با وجود کسر آن از حقوق پرسنل، واریز نشدن پاداش های مصوبه هیات مدیره و دادن سبد کالای عید وهمچنین ارائه نشدن گزارش دقیق از صندوق قرض الحسنه، شفاف نبودن سهام ترجیحی و تشکیل نشدن شورای اسلامی کار اقدام به برگزاری تجمع های متعدد در مکان های مختلف کرده اند.
روز گذشته (26اردیبهشت) نیز روابط عمومی استانداری بیانیه ای مبنی بر تلاش های استاندار هرمزگان درباره این موضوع منتشر کرد .
این روابط عمومی اعلام کرده بود استاندار هرمزگان و معاونان وی تمام تلاش خود را برای احقاق حق کارگران خدوم و زحمتکش مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزآل بندرعباس انجام داده و خواهند داد.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا (hbref.ir/DV)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید