خبر فوری

پیام تبریک استاندار هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

هرمزبان:جاسم جادری استاندار هرمزگان روز پنجشنبه با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در متن پیام استاندار هرمزگان آمده است:
بی شک حوزه رسانه در دوره کنونی که به عصر ارتباطات و تکنولوژی شناخته شده، از حوزه های مهم و اساسی و حتی زیربنایی هر جامعه محسوب می شود.
در عصر معاصر جوامعی توسعه یافته تر و از مشکلات کم تری رنج می برند که رسانه ها و مطبوعات قوی تر و اخلاق مدارتری دارند، از همین رو این حوزه از اهمیت بالایی در امور زیربنایی برخوردار است و نقش خبرنگاران در این میان منحصربفرد و بی بدیل است.
در جمهوری اسلامی ایران نیز رسانه ها هر چند با فراز و نشیب هایی روبرو بوده و هستند، اما تاکنون توانسته اند نقش خود را در تسطیح حرکت جامعه به سمت اعتلای هر چه بیشتر با توجه به امکانات موجود، ایفا کنند.
از همین رو دولت اعتدال گرای تدبیر و امید از زمان آغاز به کار خود، به این حوزه و توسعه حقیقی آن با تکیه و تاکید بر اصولی همانند چرخش آزادانه اطلاعات نظر داشته و در این راستا تاکنون نیز دستاوردهای خوبی حاصل شده که از آن جمله می توان به فعالیت آزادانه تر مطبوعات و فعالان رسانه ای و خبری نسبت به مقطع قبل از آغاز به کار دولت اشاره کرد.
خبرنگاران و دست اندرکاران حوزه رسانه با همه خدماتی که تاکنون داشته اند، خود نیز در معرض خطرات گوناگون قرار داشته ، که از این میان با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدانی همانند آوینی و صارمی باید از این افراد همواره به عنوان الگوهایی مناسب در امر خدمت صادقانه به نظام یاد کرد.
خبرنگاران و دست اندرکاران حوزه مطبوعات و رسانه های هرمزگان، نیز بنابر جایگاه مهم این استان علاوه بر برخورداری از ظرفیتی متمایز برای کارهای رسانه ای نسبت به دیگر استان ها، نقشی خطیر را برای معرفی هر چه بیشتر این استان به عهده دارند و از همین رو دولت و دستگاه های مربوطه نگاهی ویژه به تقویت و توسعه این حوزه در هرمزگان دارند.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم هرمزگان، 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را به تمامی مجاهدان عرصه خبر، اهالی رسانه و خبرنگاران خدوم و عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم در کنار رسالت خطیر خبری و اطلا ع رسانی و نقد به تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بپردازند./ایرنا/روابط عمومی استانداری هرمزگان

منبع: ایرنا(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید