خبر فوری

دستگیری سارقان مسلح با 8 کیلو طلا در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ “علی اصغر خرم روی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا در یکی از محورهای منتهی به بندرعباس، بلافاصله کاراگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد مالباختگان که در حال توزیع طلا و جواهرات در طلا فروشی های شهرستان های اطراف بودند، توسط چند فرد ناشناس تحت تعقیب قرار می گیرند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان پس از توقف خودرو مالباختگان و تیر اندازی به سمت آنها که منجر به مجروحیت دو نفر شد ، هشت کیلو و 300 گرم طلا را سرقت کرده و متواری شدند.

سرهنگ خرم روی تصریح کرد: بلافاصله طرح مهار در سطح استان اجرا و یک دستگاه سمند فاقد پلاک متوقف که در سرقت مسلحانه از آن استفاده می شد توقیف و در این زمینه یک متهم نیز دستگیر شد که در بازجویی های فنی و تخصصی به سرقت مسلحانه با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: پس از شناسایی متهمان متواری سرانجام با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و تخصصی محل اختفای متهمان شناسایی و هریک در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت کیلو و 300 گرم طلا به همراه یک قبضه اسلحه کشف شد.
سرهنگ خرم روی خاطر نشان کرد: سرکرده باند از زندانیان متواری و دارای چندین فقره سابقه کیفری بود که به همراه سه متهم دیگر پس از تکمیل پرونده با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای خبر /

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران (hbref.ir/kI)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید