خبر فوری

امام جمعه قشم: پیکرهای مطهر ۹ شهید گمنام هفته آینده وارد استان هرمزگان می‌شوند

هرمزبان: امام جمعه قشم گفت: پیکر ۹ شهید گمنام در هفته آینده وارد استان هرمزگان می‌شود که ۲ شهید در لارک و پیکر۲ شهید غواص دیگر نیز بنا به درخواست مردم جزیره هنگام، برای خاکسپاری در آن جزیره تشییع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام رضا جوکار در حاشیه مراسم ستاد استقبال از شهدای غواص اظهار داشت: پیکر 9 شهید گمنام در هفته آینده وارد استان هرمزگان می‌شود که 2 شهید در لارک و پیکر2 شهید غواص دیگر نیز بنا به درخواست مردم جزیره هنگام، برای خاکسپاری در آن جزیره تشییع می‌شود.

وی بیان داشت: حضور شهدا در جزیره  مسبب وحدت و مایه خیر و برکت است و همه ما باید برای برگزاری هرچه پرشورتر این مراسم تلاش کنیم.

امام جمعه قشم تشییع پیکر شهدا در جای جای ایران اسلامی  را نشان از  قدردانی و ارادت مردم نسبت به فداکاری و ایثار شهدا دانست و تاکید داشت: حضور پرشور مردم در این گونه مراسمات تلنگری برای یادآوری تاثیر خون شهدا بر تداوم امنیت و آسایش جامعه  است.

وی ادامه داد: بهترین فرصت برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس برگزاری پرشور این  مراسم‌‌ها و  البته اهمیت دادن به اجرای شایسته و در شأن شهدا  است.

امام جمعه قشم با تاکید بر به کارگیری تمام توان برای ادای دین به شهدا تصریح کرد: در راستای هماهنگی لازم برای میزبانی مناسب از پیکر شهدای گمنام غواص  بهترین شرایط فراهم شود.

به گفته جوکار، 4 شهید غواص همزمان با شهادت امام جعفرصادق(ع) میهمان مردم جزیره قشم می‌شوند و روز سه شنبه نیز به سمت جزیره لارک و هنگام تشییع و در آنجا به خاک سپرده می‌شوند.

وی با تشریح برنامه تشییع گفت: استقبال از پیکر پاک شهدای غواص در جزیره قشم رأس ساعت 18 روز دوشنبه از اسکله شهید ذاکری به سمت امام زاده سید مظفر این شهر با حضور اقشار مختلف اجرا می شود و بعد از آن ساعت 21 مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهدیه شهدای گمنام با حضور پیکر شهدای معظم برگزار می‌شود.

امام جمعه قشم افزود: حرکت از جزیره قشم به سمت جزیره لارک و هنگام در روز سه شنبه ساعت 7 و 30 دقیقه از محل اسکله شهید ذاکری است و مردم شهید پرور قشم می توانند برای تشییع شهدا حضور داشته باشند./خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید