خبر فوری

به همت شهرداری بندرلنگه همایش تجلیل از آزادگان غرب هرمزگان برگزار می‌شود

هرمزبان:شهردار بندرلنگه از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از آزادگان غرب هرمزگان در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه گفت: در طول سال مراسم‌های مختلفی در سطح شهر برگزار می‌شود اما تجلیل از آزادگان به عنوان الگوهای صبر و استقامت بهترین مراسمی است که می‌توان با افتخار آن را برگزار کرد.

وی با اشاره به جزئیات همایش تجلیل از آزادگان در بندرلنگه گفت: این همایش به مناسبت 26 مرداد و سالگرد ورود افتخار‌آمیز آزادگان به کشور و با هدف ارج گذاشتن و تجلیل از آنان با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی شهر بندرلنگه برگزار خواهد شد.

شهردار بندرلنگه خاطرنشان کرد: نسل امروز به دلیل اینکه شرایط سخت دوران جنگ تحمیلی را لمس نکرده‌اند درک درستی از واقعیت‌های آن دوران ندارند لذا امنیت امروز که حاصل رشادت‌های ایثارگران، شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان است را باید به درستی به نسل جدید منتقل کرد.

رضازاده اینگونه گردهمایی‌ها را آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل سوم انقلاب منتقل شود تا در هجمه‌های رسانه‌ها، جنگ نرم تحمیلی دشمن و سانسورهای تاریخی این ارزش‌ها فراموش نشود.

شهردار بندرلنگه در پایان تأکید کرد: شهرداری بندرلنگه از تمام ظرفیت و توان خود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش تلاش خواهد کرد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید