خبر فوری

هلاکت عاملان شهادت مامور ناجا در رودان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام والمسلمین اکبری از به هلاکت رسیدن دو تن از عاملان شهادت استوار شهید امید طاهری در شهرستان رودان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق اکبری رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری میزان از به هلاکت رسیدن دو تن از عاملان شهادت استوار شهید امید طاهری در شهرستان رودان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی شهادت گروهبان دوم امید طاهری از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان رودان به دستور مقام قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق،عاملین این جنایت شناسایی شدند.

وی افزود: دوتن از ضاربین در کوه های مجاور فاریاب و اسلام آباد رودان به علت درگیری و تیراندازی با مأموران به هلاکت رسیدند و نفر سوم که به شدت زخمی شده است با استفاده از تاریکی شب از محل متواری گشته و تحت تعقیب است.

این مسئول قضایی همچنین گفت: در همین راستا دو قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ جنگی از این افراد کشف و ضبط شده است.

براساس گزارش خبرگزاری میزان، گروهبان دوم امید طاهری از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان رودان در تاریخ پنجم فروردین ماه 1395 و به هنگام گشت زنی با موتورسیکلت در منطقه بیکاه شهرستان رودان از سوی اشرار مسلح و از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله سلاح شکاری ساچمه ای قرار گرفت و پس از ۷ روز به علت وخامت اوضاع به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

منبع: تابناک

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید