خبر فوری

جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات کم نظیری دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، جاسم جادری بعد از ظهر دوشنبه در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان با اشاره به پروژه های بازسازی عتبات عالیات، عنوان کرد: به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، کارگاه بزرگ سازندگی در حرم های مطهر ائمه (ع) در کشور عراق ایجاد شده است.

وی ادامه داد: قرار شده چهار در حرمین امامین عسکرین (ع) در شهر سامرا و چهار در حرم امامزاده سید محمد (ع) با کمک مردم هرمزگان احداث شود که تا کنون مردم استان به خصوص مردم شهر هشتبندی کمک های بسیار خوبی را برای این کار داشتند.

استاندار هرمزگان در ادامه به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: حضور گسترده مردم و مسئولان در غنا بخشیدن به برنامه های این روز در هرمزگان کمک خواهد کرد.

جادری از تلاش مدیران استان برای برگزاری دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان قدردانی کرد و اظهار داشت: تفاهم نامه های بسیار خوبی با سرمایه گذاران در این همایش منعقد شد که باید برای اجرای آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به مصوبات و برنامه های قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور، تصریح کرد: برش استانی این برنامه ها باید تهیه شود و در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه امنیت مقدم بر همه موضوعات و کلیدی ترین محور هر حکومت است، اضافه کرد: امنیت بالاترین نفع ملی برای یک کشور و مهمترین رکن هر حاکمیت و ابتدایی اصل برای توسعه بخش های مختلف است.

جادری گفت: امنیت نعمت بزرگی در کشور است که تلاش بسیاری برای به دست آمدن آن انجام می شود و چشمان بیدار و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نیروهای امنیتی، این امنیت خوب را برای ما به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه در هیچ جایی از دنیا چنین ثبات و امنیت و اقتداری که در جمهوری اسلامی ایران حاکم است، دیده نمی شود، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته، امنیت بسیار خوبی در استان هرمزگان نیز برقرار است.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید