خبر فوری

موشک‌های دفاعی ایران لرزه بر آمریکا و رژیم صهیونیستی انداخته است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در جمع نمازگزاران روز جمعه ضمن تبریک ماه رجب و تبریک فرارسیدن میلاد سراسر نور امیرالمومنین(ع) گفت: علی(ع) شخصیت برجسته عالم بود، شخصیتی که به غیر از پیامبر (ص) در عالم هستی و بالاتر از ایشان خلق نشده است و هر کسی که ذره‌ای از فضائل حضرت(ع) را درک کرده در مقابل این عظمت خضوع کرده است.

وی به ویژگی‌های بارز حضرت امیرالمومنین(ع) در همه امور اشاره کرد و افزود: یکی از برکات و خصوصیت بارز مولای متقیان الگوی تمام عیار بودن در تمام عرصه‌ها مقابل چشم بشریت بود زیرا نماد تمام خوبی‌ها در وجود ایشان جمع بود.

امام جمعه حاجی‌آباد داشت: امام علی(ع) تجسم تمام عیار آیات قرآن بودند و در دوران حکومت حضرت(ع) در مواجهه با کفار و منافقین تمام وجودش غضب و بغض و جهاد با کفار و مشرکین بود و این‌گونه بود که نام امیر المومنین(ع) لرزه بر اندام مشرکین می‌انداخت.

مختاری تصریح کرد: هر کس در مسیر امیرالمومنین(ع) حرکت کند، همانند حضرت(ع) در مقابل زیاده‌خواهی ظالمان کوتاه نخواهد آمد و امروز رهبر معظم انقلاب با اقتدار کامل، علمدار این آئین و مکتب را بر دست گرفته است.

وی با اشاره به 29 فروردین سالروز ارتش و سالروز فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح ایران یکی از قوی‌ترین نیروهای مسلح در دنیا است نیروهای ارتش، بسیج، سپاه ایران امروز سرآمد و قویترین نیروهای مسلح جهان به شمار می‌رود و امروز توانمندی نیروهای مسلح ما، خواب راحت را از اسرئیل و آمریکا گرفته است.

مختاری به نقش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جهت دفاع و امنیت کشورهای اسلامی پرداخت و افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در خدمت رشد و تعالی و امنیت ایران اسلامی هستند و اقتداری که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد در هیچ کجای جهان وجود ندارد و امروز یکی از قوی‌ترین نیروهای مسلح در دنیا است.

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران هم مکتبی و هم انگیزه‌های معنوی دارند و در کشوری که برخوردار از استقلال سیاسی هستند خدمت می‌کنند و اولین شاخصه نیروهای مسلح ایران، مکتبی بودن آنها است.

وی ادامه داد: تنها نیروی مسلح جهان که هم مکتبی است و هم ایده‌های معنوی دارد و برخوردار از استقلال سیاسی است نیروی مسلح جمهوری اسلامی است و همین مکتبی بودن آن را در دنیا ممتاز کرده است.

مختاری افزود: سایر نیروهای مسلح دنیا گرفتار اشخاص و استکبار و برخی از قدرت‌ها هستند اما قوای مسلح ما در اختیار خداوند متعال و رشد تعالی بشر هستند و مسیرشان ایجاد عدالت و انگیزه‌هایشان الهی است و هدفشان ریشه‌کنی ظلم و ستم در همه دنیا است.

خطیب جمعه شهرستان حاجی‌آباد در ادامه با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی مبارزه با کالای قاچاق و استفاده از تولید داخلی و صرفه‌جویی است باید از تولید‌کننده چه در عرصه کشاورزی و چه در عرصه صنعتی، حمایت قاطع شود، باید دولت و مجلس از تولیدکنندگان حمایت کنند و اگر قوانین دست و پاگیری در این زمینه وجود دارد باید کنار گذاشته شود و حمایت عملی صورت پذیرد.

وی یادآور شد: ایران امروز دارای موشک‌های دفاعی است که تن آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخته است و آرام و قرار را از آمریکا گرفته است، همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید توان دفاعی و موشکی ایران گسترش پیدا کند، برای ایجاد امنیت، باید ایران در زمینه دفاعی مجهز باشد، اگر این استحکام و استقلال دفاعی در ایران وجود نداشت آمریکا یک لحظه هم به ما امان نمی‌داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید