خبر فوری

تجلیل از بانوان فرهنگی فعال آموزش و پرورش بستک

هرمزبان:به‌ مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن از بانوان فرهنگی فعال آموزش و پرورش شهرستان بستک تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک ظهر امروز در آیین تجلیل از بانوان فرهنگی، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به جایگاه زن دارد؛ چرا که توانمندی بانوان و شایستگی آنان می‌تواند موجبات رشد و بالندگی هر جامعه‌ای را فراهم کند.

علاءالدین عزیزی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر بانوان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های اجتماعی افزود: امروز زنان جوامع اسلامی به تأسی از حضرت زهرا (س) الگویی برای جهانیان هستند و در تمامی عرصه‌ها با متانت و حجاب کامل اسلامی حاضر می‌شوند و پله‌های ترقی را طی می‌کنند که این افتخاری بزرگ است و یادگار و هدیه‌ای از سوی انقلاب اسلامی ایران به زنان مسلمان بلاد دیگر است.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) اسوه اخلاق و الگوی مادری مهربان و همسری فداکار در جامعه است و بانوان ایران اسلامی با تأسی از این حضرت می‌توانند درس بزرگی بگیرند و ایشان را به عنوان معلم خویش در زندگی قرار دهند.

در پایان این مراسم به‌ مناسبت گرامیداشت هفته زن از 43 نفر از بانوان فرهنگی فعال و پنج نفر از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید