خبر فوری

مسئول بخش دیالیز بیمارستان میناب به دلیل گلایه از کمبودها برکنار شد

هرمزبان:مسئول بخش دیالیز و سرپرستار بیمارستان شهرستان میناب، به دلیل گلایه از کمبودها و مشکلات بخش دیالیز، از مسئولیتش برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، خانم مقیمی مسئول بخش دیالیز و سرپرستار بیمارستان میناب، به دنبال بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از این مرکز درمانی و طرح گلایه از کمبودها و مشکلات بخش دیالیز، از سمتش برکنار شد.

این در حالی است که بخش دیالیز بیمارستان میناب چند سالی است که به عنوان بخش نمونه استان هرمزگان شناخته می شود و برخی بیماران دیالیزی از بندرعباس به این شهرستان می آیند.

مرتضی حکمتی رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، به جزئیات بیشتر از اتفاق اشاره کرد و گفت: چند روز قبل رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدیدی از بیمارستان میناب داشت که در هنگام بازدید از بخش دیالیز، خانم مقیمی مسئول بخش و سرپرستار بیمارستان از کمبودها و مشکلات بخش دیالیز گلایه کرد و اینکه دستگاه ها فرسوده است. همچنین، قدری از کارانه های پرستاری ابراز گله مندی کرد.

وی افزود: طرح این مشکلات و گلایه ها، باعث دلخوری مسئولین بیمارستان شد و فردا روز بازدید رئیس دانشگاه، خانم مقیمی را از سمتش برکنار کردند.

حکمتی با اشاره به سابقه 23 ساله خانم مقیمی در بخش دیالیز و تجربه بالایی که در حوزه پرستاری دارد، گفت: متاسفانه رئیس دانشگاه نیز که از وضعیت بخش دیالیز بیمارستان میناب رضایت کامل دارد، از این اقدام مسئولین بیمارستان گلایه کرده است.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان میناب با انتقاد از نحوه برکناری خانم مقیمی، افزود: طرح گلایه ها مسئله ای شخصی نیست که مسئولین بیمارستان دلخور شده اند. قطعا، مسئله سلامت مردم و بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است و نمی توان بی اعتنا بود.

حکمتی، انتصاب مسئول حراست بیمارستان به عنوان مسئول بخش دیالیز بیمارستان میناب را اقدامتی مغرضانه در راستای تخریب روحیه پرستاری دانست و گفت: بخش دیالیز از جمله بخش های بیمارستانی است که نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد.

منبع: سلامت نیوز / پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری (hbref.ir/Zy)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید