خبر فوری

کشف بيش از 2 تن مواد مخدر در طرح نوروزي پليس هرمزگان

هرمزبان:فرمانده انتظامي استان از کشف بيش از 2 تن انواع مواد مخدر طي48 ساعت گذشته از طرح نوروزي پليس استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سردار “عزيزا… ملکي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستاي افزايش ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق مواد مخدر، طرح هاي مقابله اي با سوداگران مرگ طي 48 ساعت گذشته از طرح نوروزي پليس استان هرمزگان اجرا شد.

وي افزود: اين طرح ها با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاري پليس شهرستان هاي” ميناب،لنگه و خمير ” اجرا و 8 قاچاقچي مواد مخدر در اين زمينه دستگيرشدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به توقيف 6 دستگاه خودرو فعال در زمينه قاچاق مواد مخدر افزود: در اين مدت 2 تن و 285 کيلو انواع موادمخدر کشف که از اين ميزان 323 کيلو ترياک و128 کيلو حشيش از يک دستگاه تويوتادر شهرستان ميناب،479 کيلو ترياک از يک دستگاه تويوتا در شهرستان لنگه،221 کيلو حشيش و 117 کيلو ترياک از يک دستگاه پژو 405 در شهرستان خمير و 510 کيلو ترياک و 507 کيلو حشيش از 3 دستگاه پژو 405 با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

فرمانده انتظامي استان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس تصريح کرد : اقدامات مقابله اي با پديده شوم مواد مخدر ، رصد و پيگيري تحرکات باندها و شبکه هاي توزيع کننده مواد مخدر به صورت ويژه در دستور کار قرار دارد و شهروندان مي توانند هر گونه ناهنجاري و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران

کد خبر: 4154

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید