خبر فوری

روحانی در سه سال اخیر تعطیلات نوروز خود را چگونه گذرانده است؟/ از کیش تا قشم و کابل

هرمزبان: اگرچه اکثر مردم ترجیح می‌دهند، ایام نوروز خود را با مسافرت به تفرجگاه‌ها و دیدو بازدید با اقوام و آشنایان بگذرانند، اما حسن روحانی در سه سالی که بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده تعطیلات نوروز را با مسافرت‌های کاری گذرانده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز گذشته در دومین روز از تعطیلات نوروز ۹۵ به منظور شرکت در نشست رؤسای مناطق آزاد تجاری سراسر کشور و همچنین افتتاح فرودگاه هندورابی و بازدید از چند طرح در دست اجرا وارد جزیره کیش شد.

اگرچه اکثر مردم ترجیح می‌دهند، ایام نوروز خود را با مسافرت به تفرجگاه‌ها و دید و بازدید با اقوام و آشنایان بگذرانند، اما حسن روحانی در سه سالی که بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده تعطیلات نوروز را با مسافرت‌های کاری گذرانده است که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم.

روحانی رئیس جمهور کشورمان، هفته دوم فروردین سال گذشته(۹۴) به منظور شرکت در جلسه سالانه مديران عامل مناطق آزاد كشور و بررسی و تصويب برنامه های اين مناطق در سال ۹۴ بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق و اشتغال، جذب سرمايه خارجی، توسعه صادرات و انتقال تكنولوژی در مناطق آزاد به جزیره قشم سفر کرد.

روحانی رئیس جمهور کشورمان، در هفته دوم فروردین ۹۳ نیز به منظور شرکت در پنجمين جشن جهانی نوروز به کابل پایتخت افغانستان سفر کرد. وی همچنین در آن زمان در دومين نشست چهارجانبه روسای جمهور ايران، افغانستان، تاجيکستان و پاکستان شرکت کرد.

منبع: الف / میزان

کد خبر: 4149

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید