خبر فوری

اعزام قرآن آموزان کانون روتان به اردوی فرهنگی تفریحی درون استانی

هرمزبان:مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان بخش بمانی شهرستان سیریک از اعزام ۴۰ نفر از قرآن آموزان این کانون به اردوی فرهنگی تفریحی درون شهرستانی بندرلنگه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،میثم رئیسی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان بخش بمانی شهرستان سیریک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در هرمزگان گفت: با توجه به رویکرد قرآنی در این کانون با هدف ترویج فرهنگ قرآنی آشنایی با تجربیات قرانی سایر نقاط استان و شناسایی ظرفیت همکاری های قرآنی و ایجاد روحیه نشاط معنوی در پرتو قرآن، 40 نفر از اعضای خود را به این اردوی دو روزه اعزام کردیم.
 
وی با بیان اینکه این اردو با همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی ،پایگاه بسیج شهیدقورچی زاده روتان ،صندوق امداد وتعاون فرهنگیان روتان و دهیاری برگزار شد، افزود: این کاروان دو روزه شامل اعضای قران آموزو مربیان مدیران قرانی روستا در این اردوی فرهنگی، سیاحتی شرکت کردند.

رئیسی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از برترین های کلاس های مختلف طرح آسمانی های این کانون طی این اردو خبر داد و گفت: این مراسم به منظور تجلیل و معرفی نفرات برتر برا ی تشویق در حسینیه حداد بندرلنگه برگزارشد و مسئول کانون فرهنگی اهل بیت علیه السلام بندرلنگه به سرپرست اردوی قرآنی روتان لوح یادبود اهدا کرد.

وی ضمن تشکراز میزبانی خوب کانون فرهنگی وهنری اهل بیت و جناب خلیل آسودی ،به برنامه های دیگراردو نیز اشاره و عنوان کرد: در این اردو علاوه بر بازدید از موسسه قرآنی منهج الحیات بندرکنگ ،با شخصیت های قرانی نیزدیدار انجام شد و از موزه مردم شناسی و اماکن تفریحی و تاریخی بنادر لنگه و کنگ نیز بازدید شد.

این فعال فرهنگی با اشاره به اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان امسال کانون(آسمانی ها)، افزود: برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن در دو بخش برادران و خواهران، کلاس های احکام، نشست های سبک زندگی اسلامی، مسابقات ورزشی ووشو ، طرح 1449 ،حفظ آیات موضوعی ازجمله برنامه هاست که تا 10 شهریور ادامه دارد.

پایان پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید