خبر فوری

حجت الاسلام یوسف پور: تقوا بهترین توشه برای آخرت

هرمزبان:امام جمعه موقت کیش گفت: بهترین توشه برای آخرت هر انسانی تقوا ست.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام یوسف پور امام جمعه موقت کیش گفت: رعایت تقوا در قرآن کریم 99 بار تکرار شده است و این به منزله تاکید خداوند متعال به توجه انسانها در خصوص رمز سعادت بشریت است.
وی با اشاره به نزدیک شدن نوروز و بهار طبیعت گفت: مسافران زیادی در این ایام به کیش سفر می کنند و در دین مبین اسلام هم به میهمان نوازی سفارش بسیاری شده است.
خطیب موقت نماز جمعه کیش به برخی سنت های حسنه روزهای پایان سال اشاره کرد و گفت: زیارت اهل قبور، دستگیری از نیازمندان و هدیه دادن به مستمندان از سنت های نیکویی است که ایرانیان به آن توجه دارند.
حجت الاسلام یوسف پور با یادآوری هجوم ماموران ستمشاهی به حوزه علمیه و مدرسه فیضیه قم در دوم فروردین سال 42 گفت : ماموران شاه علاوه بر بی حرمتی به طلاب به قرآن کریم هم اهانت کردند.
خطیب جمعه کیش در پایان خطبه ها به دوم فروردین سال 61 سالروز عملیات فتح المبین اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با جانفشانی های خود عظمت و سربلندی ایران اسلامی را حفظ کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر: 4048

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید