خبر فوری

جاسم جادری: صحت انتخابات در هر سه حوزه انتحابیه هرمزگان تایید شد

هرمزبان:استاندار هرمزگان از تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در هر سه حوزه انتحابیه استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، جاسم جادری در مراسم افتتاح ستاد تسهیلات خدمات سفر استان هرمزگان در ورودی شهر بندرعباس با بیان اینکه سال 94 سالی پرافتخار برای ایران اسلامی بود، عنوان کرد: در این سال علاوه بر اجرای برجام و برداشته شدن تحریم ها، انتخاباتی با شکوه و سالم برگزار شد که خوشبختانه صحت انتخابات در هر سه حوزه انتحابیه استان هرمزگان نیز مورد تایید قرار گرفت و این امر نشان دهنده سلامت انتخابات است.

وی ادامه داد: در همه زمینه ها شاهد خدمات رسانی به مردم هستیم و کارهای بزرگی در زمینه های مختلف از جمله کارهای عمرانی و سرمایه گذاری در هرمزگان صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان افزود: استان هرمزگان در بسیاری زمینه های جز 10 استان برتر کشور بوده و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید در همه زمینه ها جهش و رشد قابل توجهی حاصل شده است.

جادری خاطرنشان کرد: ستاد خدمات سفر هرمزگان نیز در نوروز گذشته رتبه چهارم کشور را کسب کرد و امیدواریم در نوروز 95 نیز این رتبه را حفظ و ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه با تمام توان آماده پذیرش مسافران نوروزی در هرمزگان هستیم، تصریح کرد: هتل ها و مراکز اقاماتی، محل های اسکان مسافران، بیمارستان ها و مراکز درمانی، پلیس و دستگاه های مختلف خدمات رسان در هرمزگان برای ارائه خدمات به گردشگران آمادگی دارند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه هرمزگان تنها مرکز تجارت نیست بلکه مرکز گردشگری هم محسوب می شود، اظهار داشت: این استان از ظرفیت های کم نظیر طبیعی و همچنین میراث فرهنگی برای جذب گردشگر برخوردار است و این ظرفیت ها باید معرفی شود تا مردم در ایام نوروز از آن بازدید داشته باشند.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 4043

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید