خبر فوری

انقلابی‌بودن یعنی التزام عملی به مبانی امام راحل/ آنان که انقلابی‌بودن را به احساسی‌بودن تعریف می‌کنند خود را به تجاهل زده‌اند

عضو جامعه مدرسین قم در پیامی با هشدار به مهاجمین مبانی انقلاب تاکید کرد: آنانی که انقلابی‌بودن را به احساسی‌بودن تعریف می‌کنند یا مفهوم انقلابی فکر کردن را نفهمیده‌اند و یا خود را به تجاهل زده‌اند.

به گزارش‌‌‌‌‌هرمزبان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،آیت الله علی اکبر سیفی مازندرانی عضو جامعه مدرسین قم در پیامی به مهاجمین مبانی انقلاب هشدار داد که متن این پیام به شرح ذیل است:

آقایان در واضحات تشکیک نکنند، شعار (ما اهل کوفه نیستیم) مقصود اهل کوفه زمان أمیرالمومنین (صلوات الله علیه) است، مگر تاریخ را نخوانده‌اند؟

مگر این کلام حضرت أمیرالمومنین در نهج‌البلاغه نیست که فرمود: (یا أهل الکوفه منیت منکم بثلاث واثنتین، صُم ذوو أسماع و

بُکم ذوو کلام و عُمی ذوو ابصار ،لا أحرار صدق عند اللقاء ولا إخوان ثقة عند البلاء تربت ایدیکم )و دیگر فرموده‌های متعدد و مکرر ایشان دراین باره در نهج‌البلاغه و دیگر کتاب‌های روایی آمده است .

مگر این خطبه حضرت زینب (سلام الله علیها) نیست، که فرموده: (یا أهل الکوفه یاأهل الختل والغدر، أتبکون؟ فلا رقأت الدمعة ولا هدأت الرنة)

چرا آقایان حساس به این شعار انقلابی هستند؟ آیا گمانشان این است که با تکیه بر رأی عده‌ای می‌توانند انقلاب  را منحرف کنند؟ مگر این سیل خروشان مردم را در دفاع از مبانی انقلاب نمی‌بینند؟

باید بدانند انقلابی‌بودن یعنی التزام عملی به مبانی امام راحل، یعنی استکبار ستیزی ،یعنی بستن راه‌های نفوذ آمریکا و استکبار جهانی، یعنی اقتصاد مقاومتی و آنان که می‌گویند از انقلاب سال‌ها گذشته است و انقلابی‌بودن را به احساسی‌بودن تعریف می‌کنند، یا مفهوم انقلابی فکر کردن و انقلابی‌بودن و انقلابی عمل کردن را نفهمیده‌اند و یا خود را به تجاهل زده اند. که اگر اینگونه باشد باید فاتحه مبانی امام راحل _ که نشأت گرفته از مسلمات قرآن و عترت است _ را خواند؛ و اینطور گفت: (و علی‌الاسلام، السلام)

ولی اینان بدانند که با این کلمات، نمی‌توان مسیر انقلابی مردم ایران اسلامی را از اسلام ناب محمدی منحرف کرد. زیرا که این مردم بزرگ با حمایت و پشتوانه رهبر عظیم الشأن و فرزانه انقلاب مقدس اسلامی در راه رسیدن به آرمان‌های اصیل امام راحل (اعلی الله مقامه الشریف) و شهداء عزیز انقلاب اسلامی ثابت قدم و پیروز خواهند شد إنشاء الله.

انتهای پیام/

کد خبر: 4001

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید