خبر فوری

دانش‌آموزان هرمزگانی در مسابقات قرآن و نماز و عترت کشوری خوش درخشیدند

هرمزبان:کسب مقام اول و سوم تفسیر قرآن و مقام پنجم انشای نماز دانش آموزان دختر رودانی و رتبه چهارم رشته نهج‌البلاغه دانش آموزان پسر در سی و ششمین مسابقات قرآن ،عترت و نماز برگ زرینی بر افتخارات قرآنی استان هرمزگان شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،معاون پرورشی و تربیت بدنی رودان گفت: دانش آموزان شش پایه تحصیلی دوره های اول و دوم متوسطه دراین دوره از رقابت ها در رشته های تفسیر، مفاهیم قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و نماز با هم به رقابت پرداختند که در پایان سه رتبه اول، سوم و پنجم این مسابقات به دانش آموزان شهرستان رودان رسید.

عبدالله عبدی بحرینی گفت: فاطمه محمود زاده در پایه  اول متوسطه از دبیرستان عترت در رشته  تفسیر قرآن موفق به کسب رتبه اول و فاطمه نظرنژاد درپایه هفتم از آموزشگاه فدک در همین رشته رتبه سوم ، الهام فرهادی  در پایه هفتم  در رشته انشای نماز با کسب رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: امیرمحمد رضایی زارعی دانش‌آموز دبیرستان آیت ‌الله خامنه‌ای از ناحیه یک بندرعباس در رشته نهج‌البلاغه موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

عباس زاده هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی دانش آموزان با مصادیق قرآن، نماز و نهج‌البلاغه عنوان کرد.
رقابت‌های دانش‌آموزان پسر مرحله کشوری سی‌و‌ششمین مسابقات قرآن، عترت و نماز ۴ تا ۷ مرداد و رقابتهای دختران ۷ تا ۱۰ در شیراز برگزارشد./باشگاه خبرنگارن جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید