خبر فوری

با حضور استاندار هرمزگان گمرک بندر کوهستک سیریک پس از ۳۶ سال بازگشایی شد‌

هرمزبان:پس از گذشت ۳۶ سال گرک بندر کوهستک واقع در شهرستان سیریک با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری در حاشیه مراسم بازگشایی مجدد گمرک بندر کوهستک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گمرک یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم بندر کوهستک است که امروز پس از 36 سال تحقق یافت.
وی با اشاره به باز‌گشایی و راه‌اندازی قریب‌الوقوع گمرک در بندرگاه‌های تیاب،کلاهی‌، کوگسر و شیب افزود: با محقق شدن این مهم بزرگترین خواسته معطل‌مانده ساحل‌نشینان هرمزگان محقق می‌شود.
جادری بیان داشت: یکی دیگر از خدمات دولت در مناطق ساحلی هرمزگان‌، ایجاد بازارچه‌های مرزی است که با تلاش مدیران در این بخش برنامه‌های خوبی در دست اقدام قرار دارد.
استاندار هرمزگان با تاکید بر پیوند آسایش و رفاه مردم با امنیت جامعه تصریح کرد: امنیت جامعه زمانی تامین می شود که زمینه های اشتغال پایدار در استان فراهم شود.
وی با بیان اینکه بزرگترین مطالبه مردم، ایجاد فرصت اشتغال است گفت: هراندازه در مسیر تقویت این موضوع حرکت کنیم، میزان رضایت مردم از مدیران و نظام بیشتر می شود.
استاندار هرمزگان اذعان کرد: با توجه به تصویب قوانین توسط قانون‌گذار، وظیفه اجرای این قوانین با دولت و خدمت‌گذاران ملت است، البته ارکانی هم در کنار این دو وظیفه نظارت بر اجرای کار بر عهده دارند تا مصوبات با اجرائیات اختلاف نداشته باشد.
جادری دولت را مکلف به انجام وظایف در حد اختیارات دانست و افزود: ما به دنبال فشار وارد کردن به ساحل نشینان نیستیم. مصوبات تصویب شده توسط قانون‌گذار، باید به نحوی اجرایی شود تا هزینه‌ها از پیشبرد اجرا دفاع کند./خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید