خبر فوری

فرمانده انتظامی بستک:جلوگیری از عبور 6 میلیون نخ سیگار قاچاق در بستک

هرمزبان:فرمانده انتظامی بستک از کشف محموله شش میلیون نخی سیگار قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ عبدالرضا ضربت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک با اعلام خبر کشف شش میلیون نخ سیگار قاچاق در این شهرستان گفت: مأموران نیروی انتظامی با اطلاع از ورود محموله‌ای مشکوک حمل قاچاق سیگار به شهرستان توسط یک دستگاه کامیون موضوع را با فوریت هر چه تمام در دستور فعالیت اجرایی و انتظامی خود قرار دادند.

وی با اشاره به نحوه توقیف این محموله بزرگ قاچاق سیگار گفت: مأمورین انتظامی محورهای مواصلاتی شهرستان را تحت کنترل درآوردند و کامیون حامل قاچاق را در یکی از مسیرهای خاکی منطقه لاور میستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بستک خاطر نشان کرد: این کامیون به هشدارهای توقف پلیس توجه نکرد تا در اقدام کوتاه تعقیب و گریز راننده کامیون تسلیم اقدامات پلیسی نیروهای انتظامی شهرستان شود که در بازرسی از آن تعداد شش میلیون نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

ضربت در پایان اظهار کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شهرستان بستک در شمال غرب مرکز هرمزگان واقع و با شهرستان‌های جنوبی فارس همجوار است.

از همین رو این شهرستان به دلیل دسترسی جاده‌ای به فارس در بعد جغرافیایی و در کل به صورت گلوگاه برای عبور مواد مخدر و برخی از کالاهای قاچاق درآمده است.

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید