خبر فوری

لغو پرواز «تبریز – بندرعباس» و بلاتکلیفی بیش از 6 ساعت

هرمزبان: کنسل شدن پرواز «تبریز – بندرعباس» باعث بلاتکلیف ماندن مسافران این پرواز شده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، «حامد پاشازاده»، یکی ازمسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌شرقی، گفت: پرواز ساعت ۷:۴۰ دقیقه تبریز به مقصد بندرعباس بنا به دلایل نامعلوم لغو شده و اکنون شش ساعت است که در فرودگاه بلاتکلیف مانده‌ایم.

وی افزود: ابتدا به ما گفتند پرواز دو ساعت تأخیر دارد و الان هم می‌گویند لغو شده است، کسی هم پاسخگو نیست و پرواز جایگزین هم تدارک ندیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس شنیده‌ها می‌خواهند فردا مسافران را با پرواز غیر مستقیم به بندرعباس بفرستند.

«علیرضا اسکندری»، یکی دیگر از مسافران که چندین ساعت در فرودگاه شهید مدنی تبریز معطل مانده است، به خبرنگار ایسنا گفت: بسیاری از مسافران این پرواز از شهرستان‌ها آمده‌اند و جای اسکانی در تبریز ندارند، خود من از مشگین‌شهر آمده‌ام و هم‌اکنون خیلی خسته و کلافه هستم.

وی افزود: همه ما کار واجبی در بندرعباس داریم و باتوجه به نبود بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما وسیله حمل و نقل جایگزین نتواتستیم پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولان شرکت هواپیمایی به هر کس وعده‌ای می‌دهند، به یکی می‌گویند مسافران را با پرواز جایگزین به قشم می‌فرستیم و به یکی دیگر می‌گویند با پرواز غیرمستقیم از تهران به بندرعباس می‌فرستیم، به هر حال ما بلاتکلیف در فرودگاه ماندیم و کسی هم پاسخگو نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی نیز در این خصوص به ایسنا گفت: شرکت ایران ایر باید پاسخگوی این بی‌برنامگی باشد.

صفایی یادآور شد: این شرکت هواپیمایی علت عملیاتی را برای لغو این پرواز اعلام کرده است و به هر حال احتمال دارد هواپیما ندارند و یا هواپیمای شان با نقص فنی مواجه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کد خبر:

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید