خبر فوری

محمد آشوری رییس مجمع نمایندگان هرمزگان خواستار بررسی دلایل وقوع حوادث اخیر در بندرعباس شد

هرمزبان:رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای خواستار بررسی دلایل اصلی وقوع حوادث آتش سوزی اخیر در بندرعباس شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در این اطلاعیه به نقل از محمد آشوری آمده است: از مسولان می خواهم دلایل اصلی وقوع دو حادثه تلخ اخیر را بررسی و جوانب مختلف را برای پیگیری از مجاری مشخص قانونی تا رسیدن به نتیجه اصولی دنبال کنند.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن ابراز همدردی با خانواده و فرزندان آتش نشان فداکار ‘ برکت جوذری’، درگذشت سه تن از شهروندان را نیزبه خانواده های آنان و همچنین جامعه بزرگ ایثارگر آتش نشانان، امدادگران و مردم هرمزگان تسلیت گفته است.

سرزمین اسلامی ما به خود می بالد که امدادگرانی غیور و ایثارگرهمچون برکت جوذری را در دامان خودپرورش داده که برای نجات همنوع خود ، جان خویش را فدار کرده و امنیت و آرامش را به ارمغان می آورند.

آشوری تاکید کرده است: بی تردید خدمات ارزنده این عزیزان و تلاش های صبورانه و مجاهدانه آتش نشانان غیور بندرعباس در دو حادثه اخیر و دیگر حوادث گذشته گواهی بر تجلی روحیه ایمان و انسانیت در وجود این قشر پرتلاش و بی ادعای جامعه است.

روز پنجشنبه براثر آتش سوزی و دود گرفتگی مجتمع تجاری ستاره جنوب سه نفر کشته و30 نفر مصدوم وهمچنین بامداد جمعه درآتش سوزی و گازگرفتگی یکی از اتاق های هتل هرمز یک مامور آتش نشانی جان خود را از دست داد و چهارنفر مصدوم شدند.ک/2

منبع: ایرنا(لینک)

انتهای پیام /*

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید