خبر فوری

رییس آتش نشانی بندرعباس: آتش سوزی در مجتمع ستاره جنوب بندرعباس تحت کنترل است

هرمزبان:مدیرعامل سازمان و خدمات ایمنی آتش نشانی بندرعباس گفت: آتش سوزی که از ساعات اولیه روز پنج شنبه در مجتمع ستاره جنوب شهر بندرعباس آزاد شده تحت کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،فرجام دانش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: احتمال حریق همچنان وجود دارد و برای مهار آتش در حال ورود به طبقات بالایی مجتمع هستیم.

مشاور شهردار بندرعباس در امور روابط عمومی نیز به ایرنا گفت: در پی آتش سوزی در مجتمع تجاری ستاره جنوب ، تمام نیروهای امدادی از شهرداری ، آتش نشانی ، نیروی انتظامی، هلال احمر و سپاه و بسیج برای مهار آتش سوزی در محل مستقر هستند.

سید محمد بنی هاشمی افزود: آتش سوزی از طبقه چهارم آغاز شد و دود غلیظی این مجتمع بزرگ را در برگرفت و موجب سرایت به تمام بخش های ساختمان شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر تقسیم کار بین نیروهای امدادی و انتظامی ، آتش نشانی و هلال احمر صورت گرفته و بین 70 تا 80 درصد افراد گرفتار با بالابر مخصوص آتش نشانی به پایین انتقال داده است.

این مسوول اظهارکرد: به علت اینکه دود در مجتمع زیاد بوده از میزان کشته و یا زخمی شدن افراد اطلاعی نیست اما نیروهای هلال احمر در حال خارج کردن مصدومان به بیرون از ساختمان هستند.

گفتنی است معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان ، فرماندار و شهردار بندرعباس نیز در محل آتش سوزی حضور دارند.

مجتمع تجاری جنوب بندرعباس در سال 1381 در بلوار آیت الله طالقانی (بلوار ساحلی) شروع به ساخت کرد و تحویل آن در سال 1382 آغاز شد و متراژ کل آن 30 هزار متر مربع می باشد .

این ساختمان دارای 9 طبقه است که شش طبقه با 48 واحد مسکونی و سه طبقه نیز با 449 واحد تجاری است /انتهای پیام

 

منبع: هرمزبان(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید