خبر فوری

فرمانده انتظامی هرمزگان: ارتقای سطح کارکردی قرارگاه مبارزه با قاچاق

هرمزبان:فرمانده جدید انتظامی هرمزگان گفت: ارتقای سطح کارکردی قرارگاه مبارزه با قاچاق از اولویت‌های مدیریت انتظامی استان است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به آیین معارفه خود که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد از ارتقای روحیه سلحشوری در بین پلیس و کارکنان مجموعه انتظامی استان در برخورد با باندهای قاچاق به‌عنوان یکی از محورهای اصلی برنامه کاری خود یاد کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ارتقای سطح کارکردی قرارگاه مبارزه با قاچاق، تعامل هر چه بیشتر با اعضای شورای تامین، کاهش 10 درصدی جرایم در سال جاری برابر شاخص‌های مدنظر ناجا، نظارت محسوس و نامحسوس از رده‌های مختلف انتظامی، راهبردهای کاهش تلفات و سوانح جاده‌ای و ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان به عنوان اولویت‌های دوره جدید مدیریت انتظامی استان است.

ملکی که تا پیش از این در جایگاه فرمانده انتظامی استان مرکزی فعالیت می‌کرد، بیان داشت: در استان مرکزی 157 بازدید سرزده از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی داشتم که این برنامه در استان هرمزگان نیز در دستور کار است.

فرمانده جدید انتظامی هرمزگان در پایان با بیان اینکه استان هرمزگان با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی در مرز آبی جنوب کشور با مولفه‌های خاصی در مقوله امنیت روبه‌روست، خاطرنشان کرد: این مهم می‌طلبد برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها همه مجموعه انتظامی شبانه‌روز پای کار باشند./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید