خبر فوری

تقدیر مهدی تراهی دهیار حسنلنگی بالا از حضور حداکثری مردم

هرمزبان: دهیار روستای حسنلنگی بالا از حضور حداکثری مردم روستا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایت مدار و انقلابی روستای حسنلنگی بالا٬ هر برگه رای شما پاسخی دندان شکن و پاسخی محکم و نا امید کننده به دشمن بود. و حضور پر شور شما برگ زرینی بر کتاب سترگ انقلاب اسلامی بود و این عمل شما در هفت اسفند ۱۳۹۴بی شک اجری عظیم در بر خواهد داشت.

تراهی دهیار روستای حسنلنگی بالا با سپاس به درگاه خداوند متعال٬ ضمن تشکر از حضور حماسی شما مردم روستای حسنلنگی بالا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر خود را ابراز نموده. و این حماسه ی بزرگ و تاریخی را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و عموم ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و از همه ی کسانی
که با تلاش و جدیت و پیگیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی را فراهم نموده اند.

تراهی از دست اندر کاران اجرایی و نظارتی٬ حوزه بسیج ثارالله روستای حسنلنگی بالا٬پاسگاه انتظامی حسنلنگی و شورای اسلامی حسنلنگی بالا قدر دانی می نمایم و برای نمایندگان و منتخبین خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت دارم.
والسلام
مهدی تراهی دهیار روستای حسنلنگی بالا

انتهای پیام/

گزارش از: سعید تراهی(مدیریت وبلاگ خبری روستای علی آباد)

کد خبر: 3845

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید