خبر فوری

برنامه‌های ویژه شهرداری بندرلنگه برای اسکان مسافران نوروزی

هرمزبان:شهردار بندرلنگه گفت: برنامه‌های خوبی در جهت اسکان مسافران نوروزی صورت گرفته است و بندرلنگه آماده اسکان میهمانان است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ششعصر امروز در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی در جمع مسئولین این ستاد در سالن جلسات شهرداری اظهار داشت: هر سال استقبال و اسکان مسافرین نوروزی بهتر از سال گذشته صورت می‌گیرد و کارکنان این شهرداری به صورت 24 ساعته برای رفاه حال میهمانان مشغول کار هستند تا رضایت آنها حاصل گردد.

وی افزود: کارهای خوبی را شهرداری در بحث اسکان مسافران صورت داده است و دو محل پارک کوثر و ملت با تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

شهردار بندرلنگه اضافه کرد: همچنین در کنار محل اسکان مسافران نوروزی برنامه‌های فرهنگی متنوعی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان بندرلنگه، برگزاری جنگ‌های شادی همراه با برنامه‌های متنوع و اجرای مسابقات و سرگرمی و اهداء جوایز در نظر گرفته شده است.

رضازاده تصریح کرد: برای اینکه مسافران نوروزی خاطره خوشی را از سفر به این بندر تاریخی داشته باشند از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های بومی و سنتی شهرستان، در جهت ارائه برنامه‌های فرهنگی نیز استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم با معرفی آثار تاریخی و صنایع دستی بندرلنگه، این شهرستان تاریخی را بهتر به هموطنانمان معرفی کنیم.

وی در پایان یادآور شد: هدف اصلی ما فراهم نمودن مکانی آرام و امن جهت آسایش مسافران است و کلیه خدمات بهداشتی و رفاهی برای اسکان میهمانان همچون گذشته فراهم شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3821

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید