خبر فوری

حسین خادمی: پروژه آب شیرین کن سیریک تا 90 روز دیگر وارد مدار می‌شود

هرمزبان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پروژه آب‌شیرین کن سیریک با ظرفیت تولید 3750 مترمکعب در شبانه روز، طی 90 روز آینده وارد مدار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،منطقه خلیج فارس، حسین خادمی ظهر امروز، در جریان بازدید استاندار از پروژه آبشیرین کن سیریک، افزود: اجرای این پروژه با اعتبار 90 میلیارد ریال از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع شده و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به مشکل کمبود آب در سیریک، احداث هرچه سریع تر پروژه آبشیرین کن این شهرستان را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر تکمیل عملیات لوله گذاری خط دریایی این پروژه به طول بیش از یک کیلومتر (1050 متر) و بتن ریزی بخش نهایی حوضچه خشک و شستشوی سیستم آب‌شیرین کن در حال اجراست. براساس برنامه زمان‌بندی سرمایه گذار، این پروژه طی 90 روز آینده، تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

خادمی افزود: در حال حاضر آب شرب شهروندان سیریکی از طریق خط انتقال آب راونگ – جاسک و به میزان 950 مترمکعب در روز تامین می‌شود در حالی که آب مورد نیاز این شهرستان(سیریک و گروگ) 3000 مترمکعب در شبانه روز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کد خبر: 3769

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید