خبر فوری
بهروز اکرمی: راه اندازی میز اطلاع رسانی و سایت ستاد انتخابات در هرمزگان

بهروز اکرمی: راه اندازی میز اطلاع رسانی و سایت ستاد انتخابات در هرمزگان

هرمزبان:رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: در این دوره، میز انتخابات مخصوص اطلاع رسانی برای خبرنگاران و اصحاب جراید در ستاد انتخابات استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، بهروز اکرمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان همکاری و همراهی رسانه ها را در افزایش شور و نشاط انتخاباتی تاثیرگذار دانست و عنوان کرد: اصحاب رسانه به عنوان یاوران صدیق انقلاب اسلامی، از همه ظرفیت ها برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای استفاده کنند.

وی بر ساماندهی اخبار فضای مجازی، ایجاد سایت انتخابات و مصاحبه با روسای کمیته های ستاد انتخابات تاکید کرد و افزود: تمامی اخبار مرتبط با ستاد انتخابات از این به بعد از طریق سایت رسمی این ستاد اطلاع رسانی و منعکس می شود و مردم و رسانه ها می توانند از آن بهره ببرند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تصریح کرد: در این دوره، میز انتخابات مخصوص اطلاع رسانی برای خبرنگاران و اصحاب جراید در ستاد انتخابات استان در نظر گرفته شده که از همین محل اخبار و اطلاعات خود را منعکس کنند.

اکرمی خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تاکنون عملکرد خوبی در زمینه اطلاع رسانی با همکاری رسانه ها داشته و در همین راستا به زودی نشستی با حضور مدیران و سردبیران رسانه های استان به ریاست استاندار هرمزگان با موضوع آگاه سازی از انتخابات برگزار می شود.

وی گفت: همچنین خبرنگاران برای آسان شدن روند تهیه و پوشش خبر و گزارش های انتخاباتی در روز هفتم اسفند و اطلاع رسانی درباره نتایج انتخابات، کارت ویژه دریافت می کنند و این کمیته باید خبرنگاران را برای صدور کارت شناسایی با همکاری خانه مطبوعات و رسانه های استان به فرمانداری ها و ستاد انتخابات معرفی کند.

سایت رسمی ستاد انتخابات استان هرمزگان آغاز به کار کرد

مشاور استاندار و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان نیز در این نشست از آغاز به کار سایت رسمی ستاد انتخابات استان هرمزگان خبر داد.

مسعود پاکزاد ضمن تاکید بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند، عنوان کرد: سایت رسمی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان طراحی و به نشانی entekhabat.hormozgan.ir فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این سایت می تواند به عنوان یک سایت مرجع در راستای انتشار اخبار انتخاباتی در هرمزگان فعالیت کند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: باید محتوای خبری مناسب در راستای انعکاس فعالیت هایی که برای برگزاری شکوهمند انتخابات در هرمزگان صورت می گیرد، تولید و عملکرد تمامی کمیته های ستاد انتخابات استان به مردم اطلاع رسانی شود.

پاکزاد تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای پوشش خبری انتخابات توسط خبرنگاران و عکاسان استان در رسانه ها نیز در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر:

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید