کدام کاندیدای مجلس خبرگان را اصلح می دانید

هرمزبان: شما به عنوان یک هرمزگانی، کدام کاندیدای مجلس خبرگان رهبری را اصلح می دانید؟ نظر خود را می توانید در اینجا مکتوب نمایید.

هرمزبان فرصتی فراهم آورده است که هم استانی های عزیز، در فضایی دوستانه به دفاع از کاندیدای مجلس خبرگان مد نظر خویش بپردازند. فقط قبل از این که نظر خود را ثبت نمایید لازم است توجه شما را به چند نکته جلب نماییم:

اول اینکه هر دو کاندیدای مجلس خبرگان رهبری افراد تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان هستند و بنابراین سخن از عدم صلاحیت یک کاندیدا بر زبان راندن مطلوب نیست.
دوم اینکه نظرات ارسالی شما ناظر بر ویژگی های کاندیدای مد نظرتان باشد نه نفی کاندیدای رقیب.
و در نهایت سعی شود نظری مطرح گردد که از روی شناخت و یقین به اصلح بودن کاندیدای مد نظر باشد تا ان شاءالله این بیان دیدگاه ها منجر به اجر اخروی گردد.

قابل ذکر است که این صفحه به نوعی نظرسنجی شفاهی است و نکات ذکر شده تنها توصیه هستند و شما در بیان نظرات آزاد هستید و در صورتی که نظرات حاوی تخریب کاندیدای رقیب نباشند منتشر می گردند.

ضمناً توصیه می شود با مراجعه به این آدرس در نظرسنجی غیر شفاهی (آماری) مجلس خبرگان رهبری مشارکت نمایید.

با تشکر
پایگاه خبری هرمزبان
دیده بانی برای استان هرمزگان

(آدرس کوتاه این صفحه: http://hbref.ir/3714 )

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

یک نظر

  1. عبدالرسول ریوفی

    بسمه تعالی
    رای دادن یکی از اسانترین و در دسترس ترین راههای اعلام موضع مردم در مسایل سیاسی وفراگیرترین نوع مشارکت سیاسی برای جهت دهی به روند اتی سیاست گذاری در کشورهایی است که نظامهای سیاسی انها مبتی بر ارای مردم است در کشور ماهم طبق قانون اساسی مجال برای بهره گیری از نظرات و ارای مردم در عرصه های مختلف فراهم شده است یکی از این عرصه ها مجلس خبرگان رهبری است که می تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند در این زمینه انچه که بر عهده نظام سیاسی است فراهم شده اما مردم یا همان مشارکت کنندگان نیز وظایفی دارند که شناسایی و انتخاب فرد مورد نظر بر اساس شرح وظایف یا مسولیتی که بر عهده می گیرد از مهمترین این وظایف است به نظر بنده پختگی و اشراف کامل در مسولیتی که منتخب برعهده می گیرد و همچنین شناخت کامل از شرایط و ویژگیهای حوزه انتخابیه و توانایی تعامل با گروههای مختلف سیاسی که از واقعیات جامعه است ,برخوردار باشد.بعضا مشاهده می گردد که ما در انتخابها دقت لازم را نداریم و وقتی که با مشکلاتی مواجه می شویم زمین و زمان را همه مقصر می دانیم الا خودمان که بیشتری تقصیر را بر عهده داریم.حتی در برخی موارد با افرادی مواجه می شویم که خواسته ها و انتظاراتشان با رفتار سیاسی یشان همخوانی ندارد به عنوان مثال از افراط گرایی می نالد اما رفتار سیاسیش در جهت تقویت و بقا و دوام افراط گرایی است.

دیدگاهتان را بنویسید