خبر فوری

حجت الاسلام تقوی: اراده ملت سوریه به زودی تروریست‌ها را نابود می‌کند

هرمزبان:امام جمعه موقت بندرعباس گفت: تکفیری‌های متجاوز با هدف کمک به دشمنان و تضعیف جایگاه مقاومت در منطقه چند سالی است که سوریه را مورد دست‌اندازی قرار داده‌اند اما بدون شک با اراده ملت سوریه و با عنایت خداوند، به زودی تروریست‌ها نابود و اسلام سربلند خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حجت‌الاسلام سیدعباس تقوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تقدیر از حماسه عظیم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر هرمزگان و به خصوص بندرعباس، اظهار داشت: تکمیل‌کننده حماسه 22 بهمن، حضور با شکوه در انتخابات 7 اسفندماه است تا نظام و انقلاب دوباره بیمه شود.

وی عنوان داشت: رمز اصلی به وجود آمدن مجلسی قوی و کارآمد، حضور آگاهانه و توام با بصیرت مردم در انتخابات است.

خطیب جمعه موقت بندرعباس با بیان این که اداره مناسب و شایسته کشور وابسته به برگزاری انتخاباتی قدرت‌مندانه و شکل‌گیری مجلسی قوی است، افزود: آگاهی از نوع انتخاب و برنامه‌های کاندیداها در این مدت برای داشتن انتخابی دوراندیشانه ضروری است.

حجت‌الاسلام تقوی از کاندیداهای حاضر در انتخابات نیز خواست تا با اخلاق ‌اسلامی رفتار کرده و اجازه ندهند که در فرآیند برگزاری تبلیغات انتخاباتی خدشه‌ای به پایه و اساس نظام وارد شود.

وی در ادامه به شرایط یک انتخاب هوشمندانه در 7 اسفند اشاره کرد و گفت: ملاک‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را با دقت پیگیری کرده و مردم بر اساس همین ملاک‌ها انتخاب خود را انجام دهند.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: تکفیری‌های متجاوز با هدف کمک به دشمنان و تضعیف جایگاه مقاومت در منطقه چند سالی است که سوریه را مورد دست‌اندازی قرار داده‌اند اما بدون شک با اراده ملت سوریه و با عنایت خداوند، به زودی تروریست‌ها نابود و اسلام در این کشور پیروز و سربلند خواهد شد.

وی در بیان ابعاد شخصیتی حضرت زینب کبری (س) نیز بیان داشت: وجود چنین بانوی گرانقدری موجب اشاعه فرهنگ عاشورایی شد و بخش عظیمی از فرهنگ عاشورا مدیون وجود این بانوی گرانقدر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3686

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید