خبر فوری

افتتاح بوستان بانوان در میناب

هرمزبان:بوستان بانوان شهر میناب با نام بوستان تدبیر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: این بوستان در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع و دارای پیست دوچرخه سواری ، جاده تندرستی، زمین والیبال ساحلی، میدان ورزش همگانی، فضای بازی کودک ، ست های ورزش، نمازخانه و بوفه است.

علیرضا پاکدامن افزود: برای ساخت بوستان تدبیر بیش از ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: برنامه های خوبی در حوزه توانمند سازی بانوان با رویکرد اشتغال پایدار در حال انجام است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب مشارکت زنان در تمامی عرصه های مختلف اجتماعی در جامعه امروز را از برنامه های دولت برای توانمندسازی جامعه زنان کشور بخصوص در حوزه امور فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: زمینه اشتغال پایدار این قشر از جامعه با ایجاد مراکز علمی و آموزشی و ارائه تسهیلات مالی برای ایجاد اشتغال بانوان فراهم می شود.

معاون استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این بوستان با بیان اینکه حضور فعال زنان در جامعه عامل نشاط و پویایی و تحرک است و این نشاط و تحرک را به سایر افراد خانواده تزریق خواهد کرد لذا باید زیرساخت های لازم برای تفریح بانوان فراهم گرد و احداث بوستان بانوان تدبیر در همین راستا می باشد

پاکدامن احداث مراکز آموزش فنی و حرفه ای ، سالن ورزشی و بوستان ، بازارچه خود اشتغالی و مراکز فرهنگی ویژه بانوان را از جمله اقدامات مهم دولت با هدف فراهم آوردن امکانات و خدمات لازم برای حضور پویا بانوان در جامعه برشمرد.
وی مهمترین برنامه ها در خصوص اشتغال پایدار بانوان را حمایت از تعاونی های کارآفرینی بانوان و ارائه تسهیلات ارزان قیمت همراه با دوره های آموزشی فنی عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 3683

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید