خبر فوری

حسین خادمی: اختلال توزیع آب در بندرعباس تا ساعت 22سه شنبه شب برطرف می شود

هرمزبان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت:قطع آب در مناطقی از بندرعباس که از صبح سه شنبه آغاز شده ارتباطی با جیره بندی نداشته و تا ساعت 22سه شنبه شب برطرف می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حسین خادمی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:این اختلال که موجب قطع آب در شمال بلوار امام حسین (ع) شده ،به دلیل شکستگی یک خط لوله اصلی در خیابان طلوع بندرعباس است .

وی اضافه کرد:همچنین دو دستگاه موتورپمپ چاه های منطقه شمیل از روز دوشنبه دچار نقص فنی و از مدار خارج شده است.

خادمی خاطرنشان کرد:متولیان تامین آب در شرکت آب منطقه ای هرمزگان در تلاش برای رفع مشکل یاد شده هستند و انتظار می رود چاه های منطقه شمیل تا بعداز ظهر چهارشنبه وارد مدار شوند.

به گفته خادمی با خارج شدن موتورپمپ های منطقه شمیل از مدار،تامین آب به صورت عمومی دچار مشکل شده و مناطق مرکزی بندرعباس،بلوار کمربندی ،بلوار امام حسین (ع) و شهر خمیر با کاهش و قطع آب مواجه شدند که شرکت آب و فاضلاب با مدیریت توزیع در این مناطق،برای کاهش مشکل تلاش کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان یادآور شد:بخشی از مشکل قطع آب در بلوار امام حسین (ع) که ناشی از شکستگی لوله بوده تا ساعت های پایانی سه شنبه شب برطرف می شود و در سایر مناطق نیز از چهارشنبه بعد از ظهر در صورت تعمیر و یا جایگزینی پمپ های خارج شده از مدار،وضعیت به حالت عادی برخواهد گشت.ک/3

منبع: ایرنا(لینک)


انتهای پیام /*

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید