خبر فوری

انعقاد توافقنامه همکاری دوجانبه بسیج سازندگی هرمزگان با شرکت ماشین آلات صنعتی

هرمزبان:مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان گفت: توافقنامه همکاری دو جانبه بین سازمان بسیج سازندگی هرمزگان و شرکت مجتمع صنعتی آبادگران ساحل جنوب منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ محمدرضا آران عنوان کرد: توافقنامه همکاری دو جانبه بین سازمان بسیج سازندگی هرمزگان و شرکت مجتمع صنعتی آبادگران ساحل جنوب منعقد شد.

وی اضافه کرد: این توافقنامه در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام عظمای ولایت در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی و به منظور تقویت حماسه اقتصادی در بخش کشاورزی استان و همچنین در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی منعقد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه این توافقنامه به مدت یک سال و قابل تمدید است اظهار کرد: تعهدات شرکت طرق قرار داد با این سازمان شامل طراحی، تامین و ساخت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز متقضیان تسهیلات سازمان بسیج سازندگی بارعایت قیمت مناسب و کیفیت استاندارد است.

وی با بیان اینکه شرکت مذکور متعهد به همکاری کامل با متقاضیان تسهیلات عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی است تصریح کرد: بسیج سازندگی نیز در مقابل جهت خرید ماشین‌آلات لازم برای اجرای طرح‌های صنایع تبدیلی متقاضیان را به شرکت طرف توافقنامه معرفی می‌کند.

اهدای کمک‌های اجتماعی به مردم محروم توسط بسیج سازندگی جاسک

در قالب طرح اهدای کمک‌های اجتماعی به ایتام، بیماران خاص و خانواده بی‌سرپرست به تعدادی از اقشار کم بضاعت شهرستان جاسک کمک‌های مالی اهدا شد.

عباس زارعی مسئول سازمان بسیج سازندگی جاسک ضمن اعلام این خبر افزود: به 9 نفر از ایتام این شهرستان کارت هدیه 120 هزار تومانی هدیه شد.

وی اضافه کرد: به 2 نفر بیمار خاص(سرطانی) کارت هدیه 500 هزار تومانی و به 2 خانواده بی‌سرپرست کارت هدیه 500 هزار تومانی اهدا شد.

زارعی با اشاره به طرح واگذاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در جاسک اظهار کرد: خوشبختانه مرحله اول واگذاری تسهیلات انجام شد و پرونده بسیجیان متقاضی جهت دریافت تسهیلات به بانک مهر اقتصاد ارائه شده است.

وی با تقدیر از همکاری کمیته امداد و بهزیستی در پایان تصریح کرد: مرحله دوم واگذاری این تسهیلات از هفته آینده آغاز خوهد شد.

 

منبع: خبرآنلاین(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید