خبر فوری

استاندار: افتتاح ۶۱۲ پروژه همزمان با دهه فجر در هرمزگان

هرمزبان:استاندار هرمزگان با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۶۱۲ پروژه در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد، گفت: نزدیک به دو هزار میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، جاسم جادری عصر یکشنبه در یازدهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با گرامیداشت و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به بیان ویژگی های امام خمینی (ره) پرداخت و عنوان کرد: استکبار و نظام ستمشاهی تصور نمی کردند که امام راحل بتواند طومار رژیم طاغوتی را در هم بپیچد اما حرکت مردمی امام خمینی توانست این کار را انجام دهد.

وی علت پایداری انقلاب را مردمی و ارزشی بودن آن دانست و افزود: پایه و اساس این انقلاب دین اسلام بود و بر این اساس نظام مردم سالاری دینی تشکیل شد و تمامی مسئولان در این نظام به صورت مستقیم و غیر مستقیم با رای مردم انتخاب می شوند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: مردم در پیروزی و استقرار انقلاب جانفشانی کرد و برای این انقلاب و نظام هزینه های سنگینی پرداخت شده و امروز هم برای استمرار انقلاب اسلامی فداکاری های بسیاری صورت می گیرد و همه ما مدیون شهدا و ایثارگران و مردم مستضعفی هستیم که پای انقلاب ایستاده اند و باید دقت بسیاری در خدمتگزاری به مردم و انجام وظایف خود داشته باشیم.

جادری با تاکید بر اینکه مسئولان نباید فراموش کنند با رای و فداکاری و تلاش مردم در این مسئولیت ها قرار دارند، تصریح کرد: برنامه های دهه فجر نباید تنها دولتی باشد و باید جشن های انقلاب را در دل محلات و با مشارکت مردم برگزار کنیم تا نسل جوان با انقلاب آشنا شود.

وی اساس نظام جمهوری اسلامی را بر پایه خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: هرکس بخواهد به صورت حزبی و جناحی و گروهی افراد نالایق را بر افراد لایق ترجیح دهد به راه امام و شهدا خیانت کرده است و این موارد در نظام اسلامی جایگاهی ندارد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تشخیص مردم از جمله در انتخابات همواره دقیق بوده است و باید دقت کنیم کار ما مسئولان موجب بی اعتمادی مردم نشود و مسئولان باید در زندگی و رفتار و روابط خود دقت لازم را داشته باشند.

جادری با بیان اینکه مردم انتظار دارند با روش و برنامه درست به مسئولیت های خود عمل کنیم، اضافه کرد: باید توجه کنیم که این انقلاب به آسانی به پیروزی نرسیده است و باید جوانان را نسبت به این موضوعات مهم آگاه کنیم و دستاوردهای انقلاب را مطرح کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۶۱۲ پروژه در استان هرمزگان به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: نزدیک به دو هزار میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه هرچه نظام در داخل مستحکم تر باشد توطئه دشمنان علیه ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد، بیان داشت: هرکس حاکمیت اسلام و این نظام و رهبری و قانون اساسی را قبول دارد در همه زمینه ها حق فعالیت خواهد داشت و ما به حضور و مشارکت مردم و احزاب و گروه ها و سلامت و امنیت انتخابات نیاز داریم و اگر این موارد نباشد دچار مشکل خواهیم شد.

جادری گفت: دشمنان به دنبال هر بهانه ای هستند که تا نظام را زیر سوال ببرند و ما نباید این فرصت را به آنها بدهیم.

وی افزود: ما مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم و نباید منت بر سر مردم بگذاریم و باید نصیحت ها را نیز بپذیریم و اشکال کار در این است که برخی که می دانند نظرشان درست نیست بر آن اصرار می کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان سفر مدیران استان به کشور عمان را برای هرمزگان خوب و مفید برشمرد و عنوان کرد: تفاهم نامه های خوبی در این سفر منعقد شد که امیدواریم عملی شود و ما می توانیم از این طریق خدمات و محصولات و تولیدات استان را صادر کنیم.

جادری یادآور شد: البته باید به ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی نیز توجه ویژه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر: 3581

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید