خبر فوری

ستاره جوان گچین قهرمان فوتبال بندرعباس شد

هرمزبان:مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های بندرعباس با قهرمانی تیم ستاره جوان گچین به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در این دوره که با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار شد، پس از انجام بازی‌های مقدماتی، تیم‌های آرش، ستاره جوان گچین، وحدت جمال احمد و شهدای خورگو به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

دراین مرحله تیم آرش پس از تساوی یک بر یک با وحدت جمال احمد، درضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 حریف خود را شکست داد و به فینال راه یافت .ستاره جوان گچین هم در یک بازی پرگل شهدای خورگو را با پنج گل درهم کوبید تا یک پای دیگر فینال باشد. بدین ترتیب، دوتیم ستاره جوان گچین و آرش بندرعباس برگزار کنندگان فینال شناخته شدند.

دیدار نهایی به داوری امیرسیف لاری و کمک‌های هادی رئیسی و محمد مدنی در ورزشگاه تختی برگزار شد که شاگردان سیدحسین آسینه در یک بازی برتر با گل‌های جلال باشتین توانستند حریف خود را دو بر صفر شکست دهند و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

تیم وحدت جمال احمد با پیروزی مقابل شهدای خورگو در جایگاه سوم ایستاد.

** اسامی بازیکنان تیم قهرمان: میلاد رنجبر، حسین نورانی، ایمان گچینی‌زاده، حسین گچینی‌زاده، ساسان رخ فیروز، نعیم فرهمند پور، عبدالباسط فرهمندپور، داود گچینی‌نیا، حسن آغاز، جلال باشتین، سعید گچینی‌زاده، عقیل گچینی‌زاده، ابوبکر آرایش، فرزاد رئیسی، احمد گچینی‌زاده، مهرداد گچینی‌زاده، افشین نوری نژاد، عبدالحمید گچینی نیا

سرمربی: سید حسین آسینه

سرپرست: رامشی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر: 3576

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید