خبر فوری

رضا اوژند: آغاز ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری در میناب

هرمزبان:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از شروع به کار ساخت مجتمع فرهنگی و هنری میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، رضا اوژند گفت: ساخت مجتمع فرهنگی در زمینی به مساحت 6 هزار و 600 متر مربع با زیربنایی بالغ بر یک‌هزار و 650 مترمربع در بلوار آل محمد در حال انجام است. این مجتمع در دو طبقه شامل سالن آمفی‌تئاتر به ظرفیت 450 صندلی، سالن پلاتو به ظرفیت 100 صندلی، نگارخانه عمومی، کلاس‌های آموزشی، نمازخانه و اطاق‌های گریم که برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری تعبیه شده، در حال اجرا است.

وی افزود: اعتبار اولیه آن از محل ماده 180 به میزان 3 میلیارد ریال بوده و با پیشرفت فیزیکی بالای 15 درصد، از طرف شرکت ساختمانی پارسا یول‌گستر در حال احداث است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‎های فرهنگی و مجتمع فرهنگی و هنری یکی از نیازهای اساسی شهرستان بود. با شروع به کار این مجتمع بارقه امیدی در دولت تدبیر و امید برای اهالی فرهنگ‌دوست میناب خصوصا هنرمندان دمیده شد.

اوژند از طرف اهالی فرهنگ و هنر از حمایت‌های درویش‎نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب و هاشمی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در ساخت این پروژه فرهنگی، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس/ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

کد خبر: 3561

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید