خبر فوری

بهره برداری از 56 طرح بنیاد برکت در هرمزگان

هرمزبان:همزمان با سراسر کشور امروز پنجاه و شش طرح به همت بنیاد برکت بصورت ویدئو کنفرانس در بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، آیت الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در ویدئو کنفرانس مراسم افتتاح این طرحها در تهران گفت : خلیج فارس و هرمزگان دروازه ورودی وخروجی صادرات و واردات است که همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هیات دولت است.

آیت الله محمدی گلپایگانی افزود : بنیاد برکت تا کنون ۱۰۸ میلیارد تومان به طرحهای محروم زدایی در استان هرمزگان کمک کرده است .
آیت ا… نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز گفت : با کمک بنیاد برکت محرومیت زدایی در هرمزگان ادامه دارد و برکات این بنیاد متوجه مناطق محروم است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت : ۵۶ طرح اجرا شده در هرمزگان که امروز شاهد بهره برداری از انها هستیم در زمینه توانمند سازی اقتصادی، مسکن محرومان ، مدرسه و مسجد سازی است.

علی رئوفی افزود: برای اجرای این طرح ها از محل کمکهای بنیاد برکت بیش از ۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: این طرحها ۴۵واحد مسکن محرومان، ۴ مدرسه ، ۵ مسجد ، ۱ مرکز بهداشتی و ۱ طرح اقتصادی تولید ترشی است .

بیشتر این طرح ها در شهرستانهای بندرعباس، میناب، بشاگرد، سیریک و قشم اجرا شده است.

فعالیت بنیاد برکت در هرمزگان از سال هشتاد و شش در زمینه های رفع محرومیت ، ساخت مدرسه ، مسجد، مرکز بهداشت و مسکن آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 3546

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید