خبر فوری
علیرضا رشیدیان: ارتقای سطح خدمات به معلمان موجب رشد شاخص های اجتماعی می شود

علیرضا رشیدیان: ارتقای سطح خدمات به معلمان موجب رشد شاخص های اجتماعی می شود

هرمزبان:رفع مشکلات مالی معلمان می تواند در تحقق نقش اصلی و سازنده معلمان در جامعه اثرگذار بوده و ارتقای شاخص های اجتماعی و به ویژه آموزش منجر می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،استاندار خراسان رضوی ظهر شنبه در همایش سالیانه شوراهای آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به معلمان را زمینه ای برای رشد شاخص های آموزش ها در مدارس دانست و عنوان کرد: رفع مشکلات مالی معلمان می تواند در تحقق نقش اصلی و سازنده معلمان در جامعه اثرگذار باشد.

علیرضا رشیدیان خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۲۴ هزار دانش آموز، ۸۹ هزار معلم، ۱۲ هزار آموزشگاه و ۵۲ هزار کلاس درس وجود دارد که این سرمایه ای عظیم برای این استان است.

وی ادامه داد: شناسایی کودکان محروم از تحصیل و ارائه آموزش به تمامی سطوح اجتماع، تصویب قوانین کاربردی در شورای آموزش و پرورش و جذب همکاری سایر دستگاه های اجرایی و خیران زمینه توسعه روزافزون استان می تواند زمینه توسعه روز افزون استان را فراهم آورد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: سرمایه گذاری برای تعلیم و تربیت دانش آموزان یک تکلیف الهی است که متوجه همه مسئولان و بخش های دولت است چرا که فرزندان بزرگترین سرمایه های هر ملت و کشوری هستند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در شهرستان ها و فعالیت مداوم شوراهای دانش آموزی در استان، گفت: استان خراسان رضوی ظرفیت بی بدیلی در حوزه خیران و نیکوکاران دارد که می تواند با هم افزایی خیران و بخش خصوصی توسعه کمی و کیفی آموزشی را بیش از پیش در استان گسترش دهد.

رشیدیان افزود: نیکی و تقوا در لایه های مختلف جامعه با همکاری همه اقشار مختلف مردم امکان پذیر است که در این خصوص دولت در حوزه توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش کلید واژه حیات طیبه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: ارائه آموزش های حقوق شهروندی به دانش آموزان رای اولی در شرایط نزدیک شدن به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بسیار ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای انتخاباتی پرشور و اخلاق مدار و مطابق با منویات مقام معظم رهبری را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر: 3524

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید