خبر فوری

امام جمعه قزوین: مبالغه گویی و خوشحالی در مورد برجام ساده لوحی است

هرمزبان:نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: مبالغه گویی در مورد برجام و مذاکره با آمریکا بحدی است که گویی فتح الفتوح شده و برخی با لبخند و نیشخند آمریکاخوشحالند که این کار ساده لوحی است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت الله عابدینی در مراسم نماز جمعه این هفته قزوین در مسجدالنبی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اظهارداشت: انتخابات امانتی است که همه باید در صیانت ازآن تلاش کنند تا بستر مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

وی یادآورشد: هم رای دهندگان و هم انتخاب شوندگان و هم دست اندرکاران باید در مسیر قانون حرکت کنند تا از آراء صیانت شده و این رویداد مهم که در تعیین سرنوشت کشور حیاتی است به خوبی برگزار شود.

اجلاس نماز به تقویت فضای معنوی جامعه کمک می کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: میزبانی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز از برکاتی است که نصیب استان شده که این کار با تلاش حجت الاسلام قرائتی محقق شد و با تدارک آن که از چند ماه قبل آغاز شده بزودی شاهد برگزاری شایسته آن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: آثار و دستاوردهای اجلاس نماز باید در کردار، رفتار و تصمیمات ما دیده شود تا این تلاشها بی ثمر نباشد.

در مورد برجام مبالغه گویی نکنید

عابدینی گفت: این روزها شاهد مبالغه گویی در مورد برجام و مذاکره با آمریکا هستیم گویی فتح الفتوح شده است و برخی به شوق و ذوق افتاده اند و با لبخند و نیشخند آمریکا خوشحال هستند.

وی اظهارداشت: مقام معظم رهبری این ساده لوحی را به خانه ای تشبیه کردند که توسط زورگویی غصب شده و امروز که با هر زحمتی بیرون انداخته شده خوشحالی کنیم و فکر کنیم پیروز شده ایم در حالی که این غاصب هر لحظه ممکن است به ما ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: استکبار قلدری است که اگر فرصت کند ما را می کشد و حال درست است که این زورگویان را دوباره به کشور برگردانیم و بگوییم اشتباه کردیم و با تو می خواهیم دوست شویم؟

وی اضافه کرد: تصویب دریافت روادید در مقابله دوباره با ایران نشان می دهد آمریکا در تعهدات خود صادق نیست و پایبندی ندارد.

انتقاد به انتصاب مدیرکل جدید ارشاد استان

خطیب جمعه قزوین در ادامه خطبه های نماز با انتقاد شدید از انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به استاندار که در نماز جمعه حضور داشت بیان کرد: جناب آقای استاندار از این که پاسخگو و مقید به حضور در نماز جمعه هستید تشکر می کنم اما اتفاقاتی رخ داده که به عنوان نماینده دولت باید به شما گوشزد کنیم.

وی اضافه کرد: قزوین هر چند استان نوپایی است اما درفرهنگ و شخصیت های دینی و علما سابقه دیرین دارد بطوری که رهبر انقلاب فرمودنداگر بخواهیم علمای قزوین رانام ببریم چند ساعت طول می کشد که با این سابقه از شما استاندار محترم تعجب می کنم که برخی مدیران را که انتخاب کرده اید نه خوشنام هستند و نه سابقه مدیریت دارند.

عابدینی گفت: قرار نیست هر کس که یک اطلاعات ابتدایی در مورد استان داشت در مدیریت های مهم قرار گیرد و اگر مشخص شود شخصی که از سوی شما انتخاب شده با فتنه گرها همراه بوده و با نظام هماهنگ نیست در واقع شما مقصرید.

خطیب جمعه قزوین یادآورشد: اگر این آدم مفسده ایجاد کند و به نام شما نوشته شود چه تضمینی می دهید؟ درست است عزل و نصب ها وظیفه من نیست اما مومنان وظیفه دارند اگر فرد منتخب در مقابل اهداف نظام، امام رحل و رهبری تلاش کند شما هم باید مخالفت کنید و نگذارید این افراد مسئولیت بگیرند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: اگر از بالا و مراکز قدرت به شما فشار می آورند در مقابل آنها بایستید و بگویید نمی توانید طبق نظر آنها استان را اداره کنید و امروز وقتی مدیرکل ارشاد را با سفارش فلانی به پست منصوب می کنید خواسته ما و علما و روحانیون را نادیده گرفته اید.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر:

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید