خبر فوری

متقاضیان طرح اقتصاد مقاومتی در هرمزگان آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند

هرمزبان:دوره‌های آموزشی پرورش مرغ بومی و قارچ خوراکی با حضور 150 نفر از متقاضیان طرح اقتصاد مقاومتی در محل دانشگاه امام حسین(ع) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی هرمزگان، محمدرضا آران مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، گام بلندی در زمینه اشتغال‌زایی و شکوفایی اقتصاد است، گفت: بسیج سازندگی از تمام ظرفیت‌های خود برای مقابله با تحریم ظالمانه دشمنان به وسیله حمایت و تقویت تولید ملی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه اتکا به ظرفیت‌های داخلی راه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمنان است، افزود: بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلات به افراد راغب به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، پایه‌های تولید داخلی را مستحکم می‌کند.

سرهنگ ملک‌پور، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بندرعباس در حاشیه این برنامه گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر طرح‌های اقتصاد مقاومتی این ناحیه مقاومت هم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت خود را در قالب طرح‌های زودبازده و صنایع کوچک شروع کرده که با استقبال خوب بسیجیان روبرو شده است.

وی با اشاره به چگونگی واگذاری تسهیلات در این خصوص اظهار داشت: بعد از ثبت نام و تشکیل پرونده برای متقاضیان با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) و حضور مربیان جهاد کشاورزی کلاس‌های آموزشی بر مبنای نوع طرح برگزار می‌گردد.

در پایان یادآور می‌شود در این دوره کلاس‌های آموزشی پرورش مرغ بومی و قارچ خوراکی با حضور 150 نفر برگزار شد که متقاضیان با مراحل و چگونگی راه‌اندازی عرصه‌های مدنظر آشنا شدند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید