خبر فوری

استاندار هرمزگان: باید تکلیف شهرک‌های اطراف شهر بندرعباس مشخص شود

هرمزبان:استاندار هرمزگان گفت: کارگروه کارشناسی برای تعیین تکلیف شهرک‌های اطراف بندرعباس در منطقه آبشورک باید با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌های مسکونی اطراف بندرعباس در منطقه آبشورک، با بیان اینکه نیاز است کارگروهی برای بحث‌های کارشناسی تشکیل شود، عنوان کرد: این کارگروه باید با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری تشکیل و فرمانداری بندرعباس، شهرداری، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سازمان جهاد کشاورزی هم در آن حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این کارگروه باید پیشنهاد و راهکار مناسب برای تعیین تکلیف شهرک‌های ایجاد شده در منطقه آبشورک در اطراف بندرعباس را ارائه دهد. وضعیت ارائه خدمات در این شهرک‌ها باید مشخص شود و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص روستا ماندن یا الحاق این منطقه به شهر یا اعلام آن به عنوان منطقه شهری انجام شود تا مردم این منطقه از بلاتکلیفی خارج شوند.

مسعود دالمن، سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان نیز در این نشست با بیان اینکه از گذشته در اطراف منطقه شرق بندرعباس شهرک‌هایی ایجاد شده است، اظهار داشت: برای تعیین تکلیف این شهرک‌ها سه کار می‌توان انجام داد که شامل الحاق آنها به محدوده روستای آبشورک، الحاق شهرک‌ها به محدوده بندرعباس یا ایجاد یک کد آبادی مستقل برای روستایی در این منطقه است که با کارشناسی باید در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

منبع: خبرگزاری فارس/ روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان

کد خبر: 3355

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید